پیام تبریک زاکانی به پزشکیان و اعلام آمادگی برای همکاری همه‌جانبه

تهران (پانا) - علیرضا زاکانی شهردار تهران با صدور پیامی ضمن تبریک به مسعود پزشکیان برای انتخاب به عنوان نهمین رئیس‌جمهور، از حضور پرشور مردم در انتخابات تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک زاکانی به پزشکیان و اعلام آمادگی برای همکاری همه‌جانبه

در متن پیام علیرضا زاکانی شهردار تهران آمده است:

« (میزان رای ملت است) امام خمینی (ره)

اکنون که به مدد الهی و با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با مشارکت شکوهمند مردم عزیز ایران، در انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری در تاریخ مردم سالاری دینی رقم خورد، شکر گزار درگاه الهی و سپاسگزار هموطنان عزیز هستم که به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پاسخ مثبت دادند و ولایتمداری خود را بار دیگر به اثبات رساندند.

با تبریک به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان برای کسب اعتماد اکثریت مردم به عنوان رئیس جمهور همه مردم ایران، آرزوی توفیق و موفقیت درخدمت به مردم را دارم.

پس از پایان رقابت‌ها، همه تلاش ها باید در راستای خدمت به مردم باشد و با توجه به نقش قوه مجریه در این خصوص، بنده نیز وظیفه خود می‌دانم با همکاری همه جانبه، راه خدمت به مردم عزیز را هموار نمایم.

اینجانب بر اساس اصول و مبانی انقلابی و در راستایی خدمت بی منت به مردم عزیز کشورم، برای تداوم راه رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی پا به عرصه انتخابات نهادم و به عنوان عضوی از جبهه انقلاب تلاش کردم با رقابت بر اساس کارنامه و برنامه‌ای مشخص، در این فضا که الزامات خود را دارد حضوری مفید و موثر داشته باشم.

اینک تمام برنامه‌هایم را که با پشتوانه جمع بزرگی از نخبگان نگاشته شده است را به رئیس جمهور منتخب تقدیم می‌کنم  و با علم به سنگینی بار دولت، انتظار می‌رود رئیس جمهور منتخب با انتخاب کابینه‌ای قوی و توانمند، معتقد و مومن به مبانی انقلاب، پر کار و پر تلاش و دارای برنامه و نقشه راهی عالمانه، راه خدمت به مردم را پیش گرفته تا گره از مشکلات مردم گشوده شده و راه رسیدن به قله‌های امید و افتخار و پیشرفت و آبادانی ایران سربلند هموار گردد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار