مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت:

پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته‌امداد «غیرحضوری» می‌شود

تهران (پانا)‌ - مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت در آینده نزدیک خدمات پرداخت تسهیلات مددجویان کاملا به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۸۵۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته‌امداد «غیرحضوری» می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی عاشوری در بازدید از غرفه کمیته امداد در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، ضمن اشاره دستاوردهای صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به عنوان بازوی توانمندسازی مددجویان، گفت: یکی از رسالت‌های صندوق این است که همگام با  سایر مجموعه‌های بانکی کشور بتواند خدمات خود را از طریق فضای مجازی و بسترهای الکترونیک به مشتریان ارائه دهد.

وی با بیان اینکه این اقدام از ۲ سال قبل در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت آغاز شده است، افزود: خوشبختانه اکنون ۱۰ مورد از خدمات اصلی صندوق در بستر الکترونیک و به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری چند خدمات دیگر از جمله سفته الکترونیک، احراز هویت و پرداخت وام به صورت کاملا غیرحضوری در ساختار صندوق، عملیاتی شود.

عاشوری گفت: با توجه به اینکه بخش زیادی از مشتریان و جامعه هدف کمیته امداد در مناطقی زندگی می‌کنند که دسترسی به شعب صندوق برای آنان سخت است، توسعه خدمات الکترونیک می‌تواند باعث رضایتمندی این گروه شود.

وی گواه موفقیت روش الکترونیکی و دیجیتال در خدمات بانکی به مددجویان را افتتاح ۳۰۰ هزار حساب جدید در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد و ادامه داد: این مساله هم منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌های مشتریان و مددجویان می‌شود و هم صرفه‌جویی در نیروی انسانی و هزینه‌ها را ایجاد می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار