معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد؛

فعالیت ۵۲ شعبه ویژه جرایم انتخابات ریاست‌جمهوری در دادگستری استان تهران

تهران (پانا) - معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران از فعالیت ۵۲ شعبه ویژه رسیدگی به جرایم انتخابات ریاست‌جمهوری در دادگستری استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۳۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۵۲ شعبه ویژه جرایم انتخابات ریاست‌جمهوری در دادگستری استان تهران

ابوالفضل نیکوکار اظهار کرد: در اجرای ماده ۳۴ قانون ریاست جمهوری، شوراهای پیشگیری از جرایم انتخاباتی در حوزه‌های قضایی تشکیل شده است و رفتارهای انتخاباتی نامزدها و ستاد تبلیغاتی و هواداران آنها و اشخاص حقیقی و حقوقی و دستگاه‌ها و مقامات و همچنین ناظران و مأموران حفاظت از شعب و صندوق در جهت رعایت اصل بی‌طرفی نظارت می‌کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران افزود: سه دادسرای تخصصی نواحی ۲۸ و ۳۱ و ۳۵ در شهر تهران با همکاری پلیس فتا و ضابطان قضایی بر فضای مجازی و حقیقی نظارت می‌کند.

وی گفت: نامزدها و ستاد تبلیغات آن‌ها از ظرفیت‌های قانونی خود جهت نظارت بر شعب ثبت نام و اخذ رأی به نحو مطلوب استفاده کنند.

نیکوکار تصریح کرد: اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی شامل یک نفر رئیس و یک نفر نائب رئیس و سه نفر منشی بوده که به آنها نمایندگان نامزدها و همچنین ناظر هیئت نظارت بر انتخابات و ماموران حفاظت از شعب افزوده می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از فعالیت ۵۲ شعبه ویژه رسیدگی به جرایم انتخابات ریاست جمهوری در دادسراها و دادگستری استان تهران جهت رسیدگی به جرایم احتمالی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار