نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نباید اجازه داد که مکتب انقلاب و شهدا تعطیل شود

تهران (پانا) - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت نباید اجازه داد که مکتب انقلاب و شهدا تعطیل شود، باید با بصیرت‌افزایی این موضوع را بیان کرد که سربازی ولایت، خادمی مردم است.

کد مطلب: ۱۴۸۱۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نباید اجازه داد که مکتب انقلاب و شهدا تعطیل شود

حجت‌الاسلام حاجی صادقی در همایش ۳۱ هزار نفری بسیج اساتید کشور با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: ما امروز رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که به مبانی انقلاب اسلامی باور داشته باشد، شعار ندهد، بلکه خود را متکلف به اجرای منویات مقام معظم رهبری بداند.

وی ادامه داد: هم قرآن کریم و هم تاریخ به ما می‌گوید که کارآمدی نظام ولایی را هیچ حکمرانی دیگری ندارد، زیرا حکمرانی ولایی مبتنی بر مبانی اعتقادی و توحید و مستلزم دینداری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به مدت زمان دولت شهید جمهور، اظهار کرد: وقتی خروجی ۳۳ ماه حکمرانی آقای رئیسی را با ۳۲ سال حکمرانی روسای جمهور قبلی مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم اتفاقاتی افتاد و کارهایی انجام شد که طی این ۳۲ سال بی‌سابقه بود.

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی به وجود آمده ناشی از تحریم تهاجم گسترده دشمن است، بیان کرد: باید با این حمله مقابله کرد، اما به چه قیمت و چگونه؟ هم تجربه هم قرآن به ما می‌گوید بازی نخورید؛ آن‌ها دشمنی را کنار نمی‌گذارند مگر به قیمت بردگی و پذیرفتن حکمرانی و اراده آن‌ها. دشمن از جنگ با ما دست برنمی‌دارد تا حکمرانی الهی را از ما بگیرد، ولایت را از ما بگیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید براینکه نباید به دشمن تکیه کرد، یادآور شد: تکیه به دشمن خیری به ما نمی‌رساند؛ صرف تکیه به دشمن آتش است، باید بدانیم حکمرانی به غیر خدا نداریم،‌ پس چرا به دیگران باید تکیه کنیم؟

وی خاطرنشان کرد: دیدیم که در دولت شهید رئیسی با یک دیپلماسی عقلانی همراه بااقتدار چه موفقیت‌هایی به دست آمد، زیرا در زمان ایشان، دیپلماسی و مذاکره قدرتمندانه بود.

حاجی‌صادقی تاکید کرد: در این انتخابات باید رئیس‌جمهوری بیاید که حکمرانی دینی را باور داشته باشد و برای آن مجاهدت کند. در زمان خاصی قرار داریم و نباید اجازه داد که مکتب انقلاب و شهدا تعطیل شود. ما امانتداریم و باید با بصیرت‌افزایی این را بیان کنیم که سربازی ولایت، خادمی مردم است.

در ادامه این مراسم سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخی ویژگی‌های والای شخصیت شهید مصطفی چمران، اظهار کرد: رسانه‌های خارجی سعی دارند خائنین به این کشور را به عنوان میهن پرست به مخاطب معرفی کنند، اما ما نباید اجازه این کار را بدهیم و باید شهدای خود را معرفی کنیم، شخصیت‌هایی مانند شهید چمران که الگو بودند‌.

وی افزود: در تاریخ کم هستند میهن پرستانی مانند شهید چمران؛ در دوره‌ای که همه قدرت‌ها مقابل ملت ایران قرار گرفتند، فرهنگ و تفکر شهید چمران و امثال ایشان بود که ما را در مسیر مقاومت قرار داد.

سردار سلیمانی ادامه داد: فردی مانند شهید چمران دارای شخصیت بلند مرتبه بودند و به درستی روز شهادت ایشان به عنوان روز بسیج اساتید تعیین شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه باید خائنان به این کشور را مردم بشناسند، عنوان کرد: دیدیم که این خائنان بدون حتی شلیک یک گلوله کشور را در زمان جنگ جهانی دوم چگونه در اختیار دشمن قرار دادند. رژیم پهلوی عُرضه و اراده برای دفاع از کشور را نداشت و دعوای بین شوروی و انگلیس بود که از تجزیه ایران جلوگیری کرد، نه اقدامات رژیم پهلوی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار