رئیس اتاق عملیات هلال احمر:

۴ تیم جست وجوگر تخصصی نزدیک محل وقوع سانحه بالگرد رئیس جمهور هستند

تهران (پانا) - رئیس اتاق عملیات هلال احمر گفت اکنون ۴۶ تیم برای جست وجو در محل حادثه بالگرد رئیس جمهور و همراهان وی در منطقه اعزام شده و چهار تیم تخصصی نزدیک محل وقوع سانحه هستند.

کد مطلب: ۱۴۷۵۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
۴ تیم جست وجوگر تخصصی نزدیک محل وقوع سانحه بالگرد رئیس جمهور هستند

راضیه عالیشوندی یکشنبه شب در گفت وگویی اظهار داشت: به منظور پیگیری امور مربوط به وقوع این حادث، علاوه بر اینکه رئیس جمعیت هلال احمر و تیم‌های مختلف امدادی به این منطقه اعزام شده‌اند، ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری در هلال احمر تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: اکنون ۴۶ تیم امدادی و جست‌وجوی تخصصی هلال‌احمر به همراه ۱۵ تیم آنست (سگ‌های جست‌وجوگر هلال‌احمر) از استان آذربایجان شرقی و استان‌های همجوار در محل حضور دارند و با منطقه‌بندی محل سانحه در حال جست‌وجوی بالگرد حامل رئیس جمهوری هستند.

عالیشوندی ادامه داد: چهار تیم از تیم‌های تخصصی به مختصات سازمان هوا و فضا که به ما اعلام شده بود یعنی در محل وقوع حادثه نزدیک شده‌اند اما چون شرایط جوی نامساعد و سخت گذر است کار به سختی پیش می‌رود و امکان جست و جو به صورت پهپاد و بالگرد وجود ندارد.

رئیس اتاق عملیات هلال احمر گفت: با توجه به اینکه این چهار تیم در محل وقوع حادثه قرار دارند این تیم‌ها گزارش لحظه‌ای به اتاق عملیات هلال احمر اعلام می‌کنند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار