برگزاری جلسات تخصصی در مورد پیگیری پرونده‌های کثیرالشاکی در مرکز وکلا

تهران (پانا) - براساس اعلام مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، جلسات تخصصی با حضور وکلا و کارشناسان زبده و نخبه این مرکز برای رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی برگزار و روند حقوقی و آرای صادره در این پرونده‌ها مورد بازخوانی و راهکارهای قانونی و راهنمایی های حقوقی به نمایندگان شکات ارائه می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۰۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسات تخصصی در مورد پیگیری پرونده‌های کثیرالشاکی در مرکز وکلا

 طی سال‌های گذشته مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با ارتباط گیری مستقیم با مردم در قالب طرح «وکلا در مساجد» و رسیدگی به مشکلات حقوقی آنها با حضور در مرکز ملاقات مردمی قوه قضاییه با پرونده‌هایی در سطح کشوری و کثیرالشاکی مواجه شد که بعضاً بیش از چند هزار نفر و چندین وزارتخانه و نهاد و سازمان رسمی در آن درگیر بود‌ه‌اند.

درهمین راستا بنابر دستور “حسن عبدلیان پور” ریاست این مرکز، جلسات تخصصی با حضور وکلا و کارشناسان زبده و نخبه مرکز برای رسیدگی به این پرونده‌های کثیرالشاکی برگزار و روند حقوقی و آرای صادره در این پرونده‌ها مورد بازخوانی و راهکارهای قانونی و راهنمایی های حقوقی به نمایندگان شکات ارائه می‌شود.

در یکی از این پرونده های کثیرالشاکی با توجه به پیچیدگی‌های حقوقی و صدور آرای متعدد، که مربوط به اعضای «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی» با بیش از 7هزار نفر عضو است، تاکنون چند نشست تخصصی برگزار و در هر نوبت وکلای تخصصی و کارشناسان مربوطه اوراق پرونده را بررسی و راهکارهای لازم را برای پیشبرد مسیر حقوقی و رضایت مردم در راستای قانون را در دستور کار قرار دادند.

رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی یکی از برنامه‌های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار