مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران خبر داد:

ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود

تهران (پانا)‌ - مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در نخستین جلسه شورای مدیران اداره کل محیط زیست در سال ١٤٠٣ خط مشی سال کاری جدید را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، حلیاسادات حسینی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ همچنین سیاست‌های موجود در زمینه محیط زیست در حوزه مشارکت‌های مردمی گفت:  اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، مردمی سازی محیط زیست را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران  در جهت نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری از تشکیل ستاد« جهش تولید محیط زیست محور» در این اداره کل خبر داد و گفت: اعضای این ستاد متشکل از شرکت‌های دانش‌بنیان، نهادهای مرتبط، دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه و همکاران اداره کل محیط زیست خواهند بود که با تشکیل این ستاد و اقدامات مرتبط با محیط زیست منشاء اتفاقات خیر و اثرگذار در حوزه محیط زیست شهری خواهند شد.

وی در ادامه جلسه به بحث پویایی و انگیزه کاری در محیط کار پرداخت و اظهارکرد: در زمینه سیاستگذاری برنامه‌های ابلاغی در بدنه شهرداری به مناطق ۲۲ گانه، خلاقیت و نوآوری از ارکان مهم کاری است که می‌بایست نظارت مستمر و پیگیری برنامه‌ها ضمیمه این موضوع شود تا بیشترین اثرگذاری و نتیجه مطلوب حاصل شود.

حسینی در پایان جلسه از برگزاری « جشنواره عملکرد محیط زیست شهری» در سال جدید خبر داد و گفت : این جشنواره با هدف ارایه عملکرد محیط زیست شهرداری تهران و تعامل و استفاده از نیروهای مردمی در حوزه محیط زیست برگزار خواهد شد و زمان و جزئیات آن، متعاقبا اعلام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار