توضیحات سخنگوی شورای شهر تهران درباره قتل پاکبان شهرداری

تهران (پانا) - سخنگوی شورای شهر تهران درخصوص قتل پاکبان شهرداری تهران در بزرگراه نیایش توضیحاتی ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات سخنگوی شورای شهر تهران درباره قتل پاکبان شهرداری

چندی پیش بود که خبری مبنی بر اینکه راننده پژویی با حمله به پاکبان شهرداری تهران، ‌او را از روی پل نیایش به پایین پرتاب کرده و وی را به قتل رسانده است در فضای رسانه‌ای کشور منتشر شد، خبری که همه را شوکه کرد. این فرد یک روز پس از انجام آن قتل هولناک توسط پلیس دستگیر شد و اولین اظهارات خود گفته بود که تصور میکرده مقتول قصد سرقت پرچم را دارد. در همین رابطه با علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران گفت‌وگویی داشتیم.

نادعلی در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه این قتل اتفاق تلخی بود که منجر به تلخ شدن مراسم عید انقلاب، شده است، گفت: «همکار مقتول ما در حال زحمت کشیدن بود که این اتفاق رخ داده و بسیار جای ناراحتی دارد که چنین حادثه‌ای درست چند روز قبل از برگزاری مراسم میلاد انقلاب اسلامی رخ داده است.»

وی افزود: «براساس پرسش‌هایی که از افراد مطلع در شهرداری تهران داشتیم، این همکار ما حین نصب پرچم برای مراسم 22 بهمن هل داده شد و متاسفانه از بالای پل به پایین سقوط کرده و جان خود را از دست داد. البته اینکه چه چیزی مدنظر آن شخص بوده را نمی‌دانیم و هرچه هست اظهارات شخص قاتل پس از دستگیری و اعتراف به قتل است.»

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: «البته مجموعه شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری به وضعیت  خانواده این همکار عزیز رسیدگی خواهند کرد. ان‌شالله اطلاعات کامل این ماجرا اطلاع‌رسانی می‌شود، زیرا در حال حاضر به دلیل نداشتن اطلاعات دقیق، دچار قضاوت‌های مختلف خواهیم شد.»

خبرنگار : امجد عبدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار