ماجرای گروگان‌گیری امروز در شیراز چه بود؟

تهران (پانا)‌ - با تلاش پلیس، گروگانگیر خیابان خبرنگار شیراز دستگیر شد‌.

کد مطلب: ۱۴۲۸۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ماجرای گروگان‌گیری امروز در شیراز چه بود؟

‌پلیس استان فارس اعلام کرد: ساعتی پیش یک مورد گروگان‌گیری در خیابان خبرنگار شیراز به این مرکز اطلاع‌رسانی شد.

با ورود تیم‌های عملیاتی رهایی گروگان‌، مأموران با بالگرد توانستند گروگان‌گیر را در تنگ ابوالحیات زمین‌گیر کرده و وی را دستگیر و گروگان (یک خانم جوان)‌ را آزاد کنند.

یکی دیگر از گروگان‌گیرها نیز در این درگیری کشته شده است.

همچنین پسر جوانی که همراه دختر گروگان بوده، بر اثر شلیک گروگان‌گیرها کشته شده است.

سردار رهام بخش حبیبی، رئیس پلیس فارس‌ با حضور در جمع خبرنگاران به تشریح گروگان‌گیری امروز شهر شیراز پرداخت و گفت: حوالی ساعت ۱۱ در پی تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اعلام گروگان‌گیری، مأموران پلیس وارد عمل شدند که در این حادثه دو نفر، یکی دختر و دیگر پسر گروگان گرفته شده بودند.

وی افزود: پس از یک ساعت و نیم درگیری پلیس فارس با گروگان‌گیران، در محور ابوالحیات شیراز، گروگان‌، در سلامت کامل، آزاد شد، اما گروگان پسر قبل از رسیدن پلیس به دست آدم ربا‌ها کشته شده بود.

فرمانده انتظامی فارس با یادآوری اینکه این پرونده درباره اختلافات خانوادگی بوده است، ادامه داد: پس از بررسی‌ها مشخص شد که گروگان دختر، دوست فرزند دختر فرد آدم‌ربا است که برای رسیدن به دختر خود این خانم را گروگان می‌گیرد‌.

وی با بیان اینکه گروگان‌گیر‌ها سه نفر بودند، اظهار کرد: آدم ربا‌ها با پهن کردن دام به بهانه خرید و فروش حیوان خانگی برای گروگان دختر، حوالی خیابان خبرنگار شیراز با ضرب و شتم، این گروگان و همکارش را سوار ماشین خود می‌کنند.

حبیبی با تصریح اینکه گروگان‌گیر‌ها پس از سوار کردن گروگان به سمت خروجی شهر شیراز حرکت می‌کنند، اضافه کرد: طرح مهار برای متوقف کردن خودرو آدم‌ربا‌ها از سوی پلیس فارس اجرا شد که پس از درگیری مسلحانه، یکی از گروگان‌گیر‌ها کشته‌ و یک نفر نیز‌‌ زخمی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار