بارش باران و برف در ۲۸ استان

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، رعدوبرق و وزش باد در ۲۸ استان خبر داد و برای ۴ استان هشدار بارش‌های سیل‌آسا و خسارت به کشاوزران صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بارش باران و برف در ۲۸ استان

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز به جز استان‌های خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، گلستان و جنوب استان‌های خوزستان، بوشهر و فارس در سایر مناطق کشور در برخی ساعات بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید گاهی همراه با وقوع پدیده گردوخاک و در ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف پیش‌بینی شده است.

فردا شنبه در شمال غرب، برخی مناطق غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز، شرق، جنوب شرق، استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب سمنان، یکشنبه در نیمه شرقی و نواحی مرکزی کشور، دوشنبه در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان،‌ هرمزگان، جنوب کرمان و سه‌شنبه در نیمه شرقی کشور، سواحل شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش روی می‌دهد.

شدت بارش‌های فردا شنبه 13 آبان‌ماه برای استان‌های گیلان و مازندران است و کاهش نسبی دما برای استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل روی می‌دهد. همچنین طی سه روز آینده خلیج‌فارس و شنبه دریای خزر مواج است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار