استاندار تهران اعلام کرد؛

واگذاری ۲۵۰۰ قطعه زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت در استان تهران

تهران (پانا) - استاندار تهران گفت همزمان با هفته وحدت میان شیعه و سنی، ۲۵۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به مشمولان دارای ۳ و ۴ فرزند در استان تهران واگذار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری ۲۵۰۰ قطعه زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت در استان تهران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، مراسم واگذاری ۲۵۰۰ قطعه زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، علیرضا فخاری استاندار تهران، میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.

فخاری در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی از واگذاری زمین به خانواده ها اظهار کرد: همزمان با هفته وحدت میان شیعه و سنی، ۲۵۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به مشمولان دارای ۳ و ۴ فرزند در استان تهران واگذار شد.

وی ادامه داد: در فیروزکوه ۱۳۴ قطعه زمین برای ۴۰۰ خانواده در اراضی دست ناصر و در دماوند ۱۲ قطعه برای ۳۵ خانواده در اراضی سوم شعبان در شرق استان تهران اختصاص پیدا کرد.

استاندار تهران عنوان کرد: در پیشوا ۴۰۰ قطعه زمین برای ۸۰۰ خانواده، در پاکدشت ۱۶۴ قطعه برای ۳۰۰ خانواده، در اسلامشهر و رباط کریم ۲۴۲ قطعه برای ۷۲۵ خانواده و در پرند ۱۲۰ قطعه برای ۲۴۰ خانواده اختصاص پیدا کرد.

فخاری سپس گفت: امید است که این طرح، زمینه ای برای افزایش جمعیت به عنوان اقدام ملی و هویت سازی برای نسل آینده و دفاع از امنیت و قدرت ملی باشد، چراکه ما به جمعیت جوان با دانش و علم نیاز داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار