رگبار باران در برخی استان‌ها

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در غرب و شرق کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۱۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
رگبار باران در برخی استان‌ها

بر این اساس، روزهای دوشنبه و سه شنبه (۱۳ و ۱۴ شهریورماه) در بخش هایی از هرمزگان و جنوب شرق فارس رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد و شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

امروز دوشنبه در مناطقی از سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، شرق اردبیل، ارتفاعات زاگرس مرکزی و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۷ شهریورماه) نیز در سواحل دریای خزر، اردبیل، دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و بخش‌هایی از شمال شرق کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

از دوشنبه تا پنجشنبه در نواحی شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز در بعضی ساعات افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک رخ خواهد داد. این شرایط چهارشنبه و پنجشنبه در بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور انتظار می‌رود.

روزهای دوشنبه و سه شنبه در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید موجب رخداد توفان شن، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

پنجشنبه در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش دما رخ خواهد داد. طی دو روز آینده شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۴ شهریورماه) صاف، گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۱۵ شهریور ماه) صاف، گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار