در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

سقف افزایش نرخ سرویس مدارس مشخص شد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تاکید کرد افزایش نرخ سرویس مدارس براساس نرخ تورم سالیانه است.

کد مطلب: ۱۳۹۷۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
سقف افزایش نرخ سرویس مدارس مشخص شد

سید جعفرتشکری هاشمی در گفت‌وگو با پانا درخصوص بررسی لایحه نرخ سرویس مدارس در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران توضیح داد : «درجلسه کمیسیون این لایحه بررسی می شود تا سازمان تاکسیرانی آنالیز، قیمتی که به آن رسیده و هم مقایسه اش با نرخ های سال گذشته را اعلام کند.»

وی ادامه داد :‌«نظر انجمن اولیا و مربیان به عنوان نمایندگان والدین را در جلسه حتما خواهیم خواست و افزون بر این از شرکت های تاکسی رانی هم دعوت خواهیم کرد تا آنها هم با توجه به مشکلات و مسائلی که دارند مسائل شان را مطرح سازند. باید به گونه ای باشد که نظرات هر دو مجموعه لحاظ شود؛ ولی هیچ گاه نمی تواند بیشتر از نرخ مصوب تورم سال باشد؛ اما این که پایین تر از سقف چه عددی باشد حتما بایستی در جلسه ای که با سه مجموعه یعنی سازمان تاکسی رانی، نمایندگان تاکسی ران ها و انجمن اولیا و مربیان داریم این ملاحظات را در نظر بگیریم.»

تشکری هاشمی درخصوص پیشنهاد شهرداری درخصوص خدمات ویژه در سرویس مدارس و دریافت هزینه های جداگانه برای آن گفت :‌ «این مساله هیچ ربطی به موضوع کرایه حمل و نقل ندارد و شورا نیز در این موضوع ورود نخواهد کرد و صرفا در مورد کرایه نظر می دهیم. اگر می خواهند خدماتی بدهند و بابت این خدمات پول بگیرند مربوط می شود به موضوعات کمیته ماده 18 که ممکن است بخواهند آنها درباره این موضوع تصمیم بگیرند. شورا در این موضوع دخالتی نخواهد کرد و نه توصیه می کند و نه پیشنهاد می دهد و صرفا در مورد کرایه حمل و نقل صحبت می کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار