با ایجاد سامانه ۱۳۷ پلاس زمان انتظار برای دریافت پیام شهروندی کوتاه شد
تهران (پانا) - رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران یکی از رویکردهای بهبود و ارتقاء سامانه ۱۳۷ را کاهش زمان انتظار برای دریافت پیام شهروندان عنوان کرد و گفت با ادغام دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ و ایجاد سامانه جدید ۱۳۷ پلاس، زمان انتظار شهروندان برای برقراری ارتباط با سامانه کاهش یافت.
![با ایجاد سامانه ۱۳۷ پلاس زمان انتظار برای دریافت پیام شهروندی کوتاه شد](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTUxNWMw3LW1/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHZY1aebaFzbQsAIKXaKdntA,,/MTUxNWMw3LW1.jpg)
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ داود گودرزی در جلسه شورای معاونان این سازمان که در مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) برگزار شد، با تاکید بر نقش مردم در همه امور جامعه، گفت: فلسفه تشکیل حکومت دینی این است که زمینه مشارکت مردم را فراهم کند، لذا بحث مشارکت مردم مبنایی دینی دارد؛ علاوه بر این در مبانی عقلی و تجربی، هرکسی که از ظرفیت عظیم مردمی استفاده کند، در کارها پیشرفت کرده و بهره لازم را خواهد برد.
رئیس سازمان بازرسی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷پلاس یکی از بسترهای مشارکت مردم در امور شهری را ایجاد کرده است، اظهار کرد: ما در این دوره، بخشی از انرژی خود را صرف بهبود و ارتقاء سامانه ۱۳۷ پلاس کردیم و خوشبختانه در این مسیر تا حد زیادی موفق بودهایم.
وی با تاکید بر اینکه سامانه ۱۳۷ پلاس میتواند آورده خوبی برای شهرداری داشته باشد، تصریح کرد: اهمیت این سامانه باید مورد توجه همه مدیران شهری قرار گیرد و ما هرقدر برای پیشرفت و توسعه سامانه ۱۳۷ پلاس سرمایهگذاری کنیم، به نفع شهر، شهرداری و شهروندان خواهد بود.
گودرزی به اقدامات صورت گرفته در بحث ارتقاء سامانه ۱۳۷پلاس اشاره کرد و گفت: در اولین اقدام با توجه به طولانی بودن زمان انتظار برای دریافت پیام شهروندان، بروز رسانی دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در دستور کار قرار گرفت و سامانه جدید ۱۳۷ پلاس راهاندازی شد که با ایجاد این سامانه زمان انتظار شهروندان برای ثبت پیام از ۷ دقیقه به ۲ دقیقه کاهش یافته است.
وی یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در سامانه جدید را بازخورد گیری صد در صدی پیامها عنوان کرد و افزود: نتیجه پیام هرچه که باشد، شهروند باید به طور کامل در جریان آن قرار بگیرد و اگر کوتاهی و سهل انگاری در انجام پیام شهروند مشاهده شود حتما باید برخورد قاطع با فرد خاطی صورت پذیرد.
در ابتدای این جلسه رضا ناصری سرای، رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) نیز به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سامانه ۱۳۷ پلاس و برنامههای پیش رو پرداخت و اظهار کرد: این مرکز با گذشت بیش از یک سال از شروع فعالیت خود، کتابچهای از مهمترین اقدامات و دستاوردهای صورت گرفته را منتشر کرده که به زودی در اختیار همه معاونتها قرار میگیرد.
ارسال دیدگاه