عضو شورای شهر تهران خواستار شد؛

ضرورت تعیین و تکلیف مجموعه ایوان ری

تهران (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر تهران در صحن علی شورا بر ضرورت تعیین و تکلیف مجموعه ایوان ری تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تعیین و تکلیف مجموعه ایوان ری

سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز ( سه شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه) در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری اظهار داشت: همانگونه که باید نقایص را بگوییم و پیگیری کنیم، طبق فرمایشات مقام‌معطم رهبری(مدظله‌العالی) باید کارهای انجام شده و خدمات صورت گرفته را هم مطرح کنیم.

وی افزود: وظیفه داریم امید را در این دوران سختی که به واسطه دشمنی‌ها و کارشکنی‌های دشمنان با حربه تحریم و تهدید بیش از پیش شکوفا کنیم.

علوی خاطرنشان کرد: معتقدم که این گزارش ها که فعالیت های انجام شده در این دوره مدیریت شهری بوده نمونه ای از امیدآفرینی است هرچند که دیکته نانوشته غلط ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به بازدید از شهر ری اشاره و خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یکی از نمایندگان شما در شورای شهرستان ری در خدمت جناب آقای سروری هستیم از زحماتی که در این مدت جناب آقای ناظم رضوی و دوستان ما در مدیریت شهری صورت دادند تشکر می کنم.

علوی با بیان اینکه ساختمان ایوان ری دو الی سه بار افتتاح شده است اما هنوز مورد بهره برداری مردم قرار نگرفته است، گفت: ما به صورت مکتوب و رسانه ای بارها از دوستان خواسته این که این موضوع را هر چه سریع تر تعیین تکلیف کنند.

وی یادآور شد: مجموعه ایوان ری بالغ بر ۹۹ درصد آمادگی دارد و تجهیزات محدودی لازم است و باید فقط زیر بار خدمت گذاری قرار بگیرد و بنده امروز نیز مکتوب این مسئله ارائه می دهم و تاکید می کنم هرچه سریع تر ایوان ری تعیین تکلیف شود.

وی در باره بقعه بی بی شهربانو گفت: بنده چندی پیش درباره خطر تخریب این بقیه تذکراتی دادم و اکنون اقداماتی صورت گرفته که باید نتیجه این روشها را نیز به سمع و نظر مردم برسانیم. انصافا بعد از پیگری های شورای اسلامی شهر تهران اتفاقات خوبی در خصوص کارخانه سیمان و اطراف بقعه بی بی شهربانو رخ داد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما در کمیته گردشگری و میراث فرهنگی تحرکات را دنبال و پیگیری کردیم بنابراین تغییراتی در مدیریت کارخانه سیمان رخ داد و مدیریت جدید نگاه مثبت تری دارند و انشالله در حفظ و نگهداری اثر فرهنگی و معنوی که بخشی از هویت شهر تهران محسوب می شود، از هیچ تلاشی دریغ نشود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه اعتباراتی در خوزه میراث فرهنگی در شهر ری به دلیل عدم همکاری بعضی از مجموعه ها برگشت خورده است بنابراین باید امسال پیگری شود که این اتفاق تکرار نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار