استقرار ۲۰۰ دستگاه خودروی جمع‌آوری زباله و خاک در اطراف مصلی

تهران (پانا) _ سازمان مدیریت پسماند گفت به مناسبت عید فطر و به منظور پاکسازی مصلی، ۱۱۰۰ نیروی انسانی و ۲۰۰ دستگاه خودروی جمع‌آوری زباله و خاک در اطراف مصلی امام خمینی(ره) مستقر می شوند.

کد مطلب: ۱۳۶۵۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
استقرار ۲۰۰ دستگاه خودروی جمع‌آوری زباله و خاک در اطراف مصلی

رضا شرفی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: برای حفظ پاکیزگی مصلی امام خمینی(ره) و خیابان‌های اطراف این مجموعه، ۱۱۰۰ نیروی انسانی به مناسبت عید سعید فطر به منظور پاکسازی پسماند خشک و خدمات شهری در محل مستقر خواهند شد.

شرفی افزود: همچنین به ترتیب ۱۴۰ و ۶۰ دستگاه خودرو جمع‌آوری زباله و خاک در محل قبل از ساعت ۴ صبح در ۳ نقطه مستقر می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند خاطرنشان کرد: برای جمع‌آوری زباله‌های احتمالی یک تن کیسه زباله میان نیروهای انسانی توزیع شده است. قابل ذکر است باتوجه به اینکه یک سری نقاط فاقد پوشش موکت است و شهروندان از روزنامه و زیراندازهای شخصی استفاده می‌کنند، خواهشمندیم که روزنامه‌های باطله را در محیط رها نکنند و در کیسه‌های زباله و یا نقاط مربوطه قرار بدهند.

وی با بیان اینکه سازمان مدیرت پسماند ۵۵ موکب و چایخانه در داخل مصلی و اطراف ایستگاه‌های مترو شهید بهشتی و مصلی امام خمینی(ره) برپا کرده است، گفت: نیروهای انسانی سازمان پسماند در این سه نقطه در حین برگزاری مراسم به جمع‌آوری زباله‌های حاصل از موکب‌ها مشغول هستند.

شرفی عنوان کرد: به منظور حفظ پاکیزگی محیط زیست و کمک به نیروهای انسانی از شهروندان خواهشمندیم که زباله‌های یکبار مصرف خود را در نقاط پیش‌بینی شده قرار بدهند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم هم اعلام کرده است: فردا در محل برگزاری نماز عید فطر در مصلی امام خمینی(ره)، ۸ دستگاه آمبولانس و ۱ دستگاه موتورلانس مستقر خواهد بود.

امیر حاجی‌نورمحمدی درباره تمهیدات این شرکت برای نمازگزاران عید سعید فطر اظهار کرد: ضمن قبولی طاعات و عبادات به مردم و شهروندان پایتخت، فردا در محل برگزاری نماز عید فطر در مصلی امام خمینی(ره)، ۸ دستگاه آمبولانس و ۱ دستگاه موتورلانس مستقر خواهد بود.

حاجی‌نورمحمدی گفت: باتوجه به اینکه نماز عید فطر در مصلی اقامه می‌شود این اقدام با هماهنگی اورژانس تهران و ستاد اقامه نماز صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرسالم عنوان کرد: پرسنل مراکز ۳ و ۵ شرکت شهرسالم به منظور رفاه حال نمازگزاران در حالت آماده‌باش قرار دارند. همچنین اورژانس برای کمک به رفع هرگونه مشکل احتمالی در محل مستقر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در مراکز ۳، ۵ و ۶ شهرسالم که به ترتیب در پایین حسینیه ارشاد، میدان صادقیه و بلوار کشاورز قرار دارند، تمهیدات ویژه برای انجام واکسیناسیون لحاظ شده است.

حاجی‌نورمحمدی با اشاره به اینکه خطر شیوع کرونا همچنان در بین مردم وجود دارد، تاکید کرد: تمهیداتی برای توزیع ماسک در بین نمازگزاران در نظر گرفته‌ایم. به شهروندان توصیه می‌کنیم که توجه به نکات بهداشتی را در اولویت قرار داده و از انجام هرگونه عملی در راستای شیوع بیماری‌های واگیر خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار