نظر خزانه‌دار شورای شهر تهران درباره فیش‌های صادرشده عوارض شهرسازی

تهران (پانا) - خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران درباره فیش‌های صادر شده عوارض شهرسازی و یک پرونده تخلف ساختمانی در سال ۷۶ اظهارنظر کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نظر خزانه‌دار شورای شهر تهران درباره فیش‌های صادرشده عوارض شهرسازی

حبیب کاشانی در یکصد و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بخشنامه ای برای فیش های صادر شده در سال گذشته از سوی معاونت شهرسازی صادر شده است، اظهار کرد: بخشنامه نمی تواند فراتر از مصوبه شورا باشد و تقاضا می کنیم به گونه ای عمل شود که خللی در قانون ایجاد نشود.

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پرونده یکی از جانبازان، تصریح کرد: تخلف ساختمانی در سال ۷۶ انجام شده و جریمه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی از سوی کمیسیون ماده ۱۰۰ صادر و دریافت شده است؛ شهرداری می تواند پول پروانه را نیز طلب کند و این موضوع به قانون پشت رأی معروف شد و اگر کسی به حکم ماده ۱۰۰ محکوم شود باید پول پروانه را نیز به روز پرداخت کند.

وی ادامه داد: کل مطالبات شهرداری در سال ۷۶ پرداخت شده و چگونه در سال ۸۶ اعلام می شود که باید بیش از ۶۰۰ میلیون تومان دریافت شود چراکه مشمول قانون پشت رأی می شود.

کاشانی تأکید کرد: قانون سال ۸۶ نباید مشمول اتفاقات ماقبل از آن شود و کسی که سالها قبل مبالغ خود را کاملاً پرداخت کرده نباید مشمول این قانون شود؛ امیدواریم این مسئله مورد نظر قرار بگیرد و تصحیح شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بخشنامه معاونت شهرسازی به کمیسیون نظارت و شهرسازی ارجاع شده است، گفت: قرار بر این شده موضوع فیش های صادر شده در خصوص عوارض بررسی شود که ببینیم مشکلی وجود دارد یا خیر؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار