بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی کشور از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور

بر این اساس، امروز در استان‌های فارس، بوشهر، نیمه غربی کرمان و هرمزگان، جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری، بخش‌هایی از لرستان، شرق خوزستان، ابرناکی و بارش باران پیش‌بینی می‌شود که در مناطق گرمسیر رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در مناطق سردسیر و مرتفع برف انتظار می‌رود.

جمعه (۷ بهمن) در مناطقی از استان کرمان، یزد، هرمزگان، جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز، جنوب شرق فارس، سیستان بلوچستان،خراسان جنوبی، ارتفاعات زاگرس در همدان، لرستان و مرکزی ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش، تا روز شنبه در شهرهای صنعتی و کلانشهرها آلودگی هوا ادامه خواهد داشت.

روز شنبه (۸ بهمن) در ارتفاعات کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی ابرناکی، رگبار باران و برف و وزش باد رخ می‌دهد. همچنین در نوار شرقی وزش باد افرایش می‌یابد و به‌تدریج در نوار غربی کشور روند نسبی افزایش دما حاکم می‌شود.

لازم به ذکر است از بعدازظهر با ورود سامانه بارشی از شمال غرب در برخی نقاط شمال غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده باران و برف انتظار می‌رود.

روز یک‌شنبه (۹ بهمن) در کل کشور افرایش نسبی دما رخ می‌دهد و در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، چهارمحال بختیاری، لرستان، شمال اصفهان، خراسان رضوی، سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

روز دوشنبه (۱۰ بهمن) در غرب، شمال غرب، بخش‌هایی از جنوب غرب دامنه‌های البرز در استان‌های زنجان، البرز، قزوین، تهران بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی سه روز آینده شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم است.

آسمان تهران فردا (۷ بهمن ) کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۲- و حداکثر دمای ۶ و روز جمعه (۸ بهمن ) قسمتی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۶ و ۷ بهمن) بندرعباس و بوشهر با دمای ۱۹ و ۱۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و زنجان، شهرکرد و همدان بادمای ۱۱- و ۹- و شهرکرد با دمای ۱۱- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار