سامانه بارشی جدید سه‌شنبه وارد کشور می‌شود

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌هایی از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز سه‌شنبه و احتمال وقوع کولاک برف، یخبندان، خسارت به محصولات کشاورزی در ۱۹ استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
سامانه بارشی جدید سه‌شنبه وارد کشور می‌شود

بر اساس تحلیل نقشه‌‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز جنوب، غرب، غرب کشور، نیمه غربی فارس، بوشهر، جنوب و غرب اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان‌،‌ استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، مناطقی از خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش برف و باران روی می‌دهد. فردا در جزایر شمالی خلیج‌فارس برخی مناطق جنوب غرب کشور، استان‌های بوشهر و جنوب فارس رگبار، رعدوبرق و وزش باد روی می‌دهد و صبح دوشنبه برای استان‌های غربی و مرکزی کشور یخبندان پیش بینی می‌ شود.

روز سه‌شنبه با گذر سامانه بارشی از نوار جنوبی کشور در جنوب غرب، جنوب، شرق، جنوب شرق و مناطقی از استان‌های ایلام، لرستان و اصفهان بارش پیش بینی شده است. در استان‌های فارس و جنوب بوشهر رگبار و رعدوبرق شدید انتظار می‌رود.

روز چهارشنبه در مناطقی از کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار باران و برف روی می‌دهد. روز پنجشنبه در برخی مناطق هرمزگان و در شرق سواحل دریای خزر بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود و در خراسان شمالی و وخراسان رضوی کاهش دما روی خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار