رئیس کمیته سلات شورای شهر تهران تاکید کرد؛

هوشمندسازی آبیاری فضای سبز تا پایان شورای ششم به نتیجه برسد

تهران (پانا) - رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه ۲۰ درصد از منابع سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران بر عهده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌هاست، گفت شهردار در جلسات هیات دولت، پیگیر دریافت این منبع باشد و هوشمندسازی آبیاری فضای سبز نیز تا پایان دوره ششم مدیریت شهری باید به نتیجه برسد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
هوشمندسازی آبیاری فضای سبز تا پایان شورای ششم به نتیجه برسد

سوده نجفی در یکصد و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید خود از شرکت ها و سازمان های زیر نظر شهرداری گفت: نظم خوبی در شرکت شهروند برقرار شده، اما اگر بخواهیم از سایر فروشگاه ها عقب نمانیم و جلوتر قدم برداریم، باید مزیت رقابتی ایجاد شود تا تفاوت میان این فروشگاه‌ها و سایر فروشگاه‌ها مشخص باشد.

وی افزود: فضا برای حضور افراد توان‌یاب و سالمندان و جانبازان در این فروشگاه ها ایجاد و صندوقی برای این افراد جهت حفظ کرامت آنها در نظر گرفته شود.

نجفی با تأکید بر اینکه ۲۰ درصد از منابع سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران بر عهده سازمان شهرداری ها و دهیاری هاست، یادآور شد: می خواهیم که شهردار در جلسات هیات دولت، پیگیری برای دریافت این منبع را انجام دهد.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: هوشمندسازی آبیاری فضای سبز نیز تا پایان دوره ششم مدیریت شهری باید به نتیجه برسد.

وی با اشاره به بازدید خود از سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران گفت: برای کاهش فساد باید هوشمندسازی در سازمان املاک مورد توجه قرار بگیرد و از زمین خواری توسط اشخاص جلوگیری شود.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر استفاده از زنان متخصص در عرصه های مدیریتی یادآور شد: این موضوع باید مورد توجه تمام مسئولین قرار بگیرد و شهرداری به عنوان پیشران این موضوع را مورد توجه قرار دهد و اهتمام ویژه در این زمینه داشته باشد؛ پیشنهاد من این است که از معاون بانوان و خانواده ریاست جمهوری دعوت کنیم تا به شورا بیایند و در جریان برنامه ها برای بانوان قرار بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار