عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا خبر داد؛

تهیه طرح مشارکت نخبگان در مدیریت شهری

تهران (پانا) - عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم مشارکت نخبگان در مدیریت شهری تاکید کرد و گفت طرح مشارکت نخبگان در مدیریت شهری آماده شده و در اختیار اندیشکده‌ها قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۳۰۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تهیه طرح مشارکت نخبگان در مدیریت شهری

مهدی اقراریان ر گفت‌وگو با پانا با اشاره به لزوم مشارکت نخبگان در مدیریت شهری گفت: ‌«در این مدت جلسه‌ای با اندیشکده‌های حوزه شهری داشتیم. یکی از مسائلی که از همان ابتدا در شورا به عنوان دغدغه مطرح کردم، بحث طراحی نظام مشارکت نخبگان در مدیریت شهر تهران بود. طرحی در این زمینه آماده شده و در اختیار اندیشکده‌ها قرار گرفت. همچنین برنامه‌ چهارم شهر تهران را در اختیار اندیشکده‌ها گذاشتیم و جلسه‌ای با 5 اندیشکده‌ مرتبط برگزار شد که پیشنهادات مربوطه مطرح شد.»

وی درخصوص جزئیات این جلسه هم توضیح داد: «جلسه 3-4 ساعته بسیار خوبی داشتیم و نخبگان با سلایق مختلف، با نگرش‌های مختلف از اندیشکده حکمرانی شریف و سایر اندیشکده‌ها در جلسه حضور داشتند و پیشنهادات خود را مطرح کردند. این اقدام مورد استقبال اندیشکده‌ها قرار گرفت و قرار بر این شد که این فضای ارتباطی بین اندیشکده‌ها و کمیته نظارت شورا ادامه پیدا کند. امیدواریم گام موثری برای مشارکت در سایر تصمیمات فراهم شود.»

اقراریان درخصوص بررسی برنامه 4 ساله شهر تهران هم توضیح داد:‌ «این برنامه اشکالات متنوعی دارد. من به عنوان یکی از منتقدین برنامه‌ چهارم معتقدم این برنامه بخشی از کارنامه شورای ششم خواهد بود که مردم ما را قضاوت خواهند کرد و باید در جریان بررسی و تصویب آن حساسیت‌های لازم را داشته باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار