انتقاد عضو شورا از بلاتکلیف ماندن مصوبه تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر شهرداری تهران

تهران (پانا) - رئیس کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورای شهر تهران از بلاتکلیف ماندن مصوبه تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر شهرداری تهران انتقاد کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد عضو شورا از بلاتکلیف ماندن مصوبه تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر شهرداری تهران

ناصر امانی امروز در صحن شورا طی تذکری گفت: تذکرم درباره بند 9 تبصره 21 بودجه امسال بخش نیروی انسانی است. در بند 9 تصویب کردیم که شهرداری تهران موظف است با توجه به بند دال تبصره 20 قانون بودجه 1400 کل کشور و دستورالعمل‌های مربوطه نسبت به تبدیل وضعیت کلیه ایثارگران شهرداری تهران و حوز‌ های تابعه که مشمول قانون مذکور هستند اقدام کند و شهرداری هم دستورالعمل تهیه و ابلاغ کرده که بخشی از آن اجرا شده و بخشی از آن همچنان بلاتکلیف مانده؛ یعنی بخشی که مربوط به کارگران سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری می‌شود که معروف به تبدیل وضعیت ایثارگران حجمی در شهرداری شده است.

او ادامه داد: با این که دستورالعملش ابلاغ شده، این افراد تشکیل پرونده دادند، معاینات پزشکی انجام دادند و گزینش رفته‌اند با طولانی شدن روند شهرداری سکوت کرده و این تصور ایجاد شده که شهرداری نمی‌خواهد این مصوبه را اجرا کند. به دوستان شهرداری یادآوری می‌کنم که در این رابطه اقدام جدی کنند. برخی از این افراد از دیوان عدالت اداری حکم گرفتند. اگر بخواهد به به این شکل تبدیل وضعیت انجام گیرد شیرینی کار تلخ می‌شود. کاش شهرداری این موضوع را در بسته خرسندسازی می‌دید.

امانی اضافه کرد: مطمئنم همه وزارت خانه‌ها و سازمان‌ها در نهایت مجبور می‌شوند این کار را اجرا کنند و چه خوب است که با رضایت خودمان این کار را انجام دهیم و یک برنامه انگیزشی برای کارکنان شود. به سالگرد این تصمیم نزدیک می‌شویم و مسوولان شهرداری باید افتخار این اقدام را برای شهرداری تهران انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار