سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا:

دچار شعارزدگی درحوزه مبارزه با فساد نشدیم

تهران (پانا) - سخنگوی شورای شهر تهران گفت شورا در حوزه مبارزه با فساد دچار شعارزدگی نشده و بر روی اصلاح رویه‌ها تاکید شده است.

کد مطلب: ۱۳۳۰۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دچار شعارزدگی درحوزه مبارزه با فساد نشدیم

علیرضا نادعلی در گفت و گو با پانا درخصوص عملکرد مدیریت شهری ششم درحوزه مبارزه با فساد گفت: «نگاهمان مبارزه‌ همه‌جانبه و عمیق با فساد است. می‌توان مبارزه‌ سطحی در این زمینه داشت و فسادپذیری، دوباره اتفاق بیفتد. ما معتقدیم اصلاح رویه‌ها مهم‌تر از برخورد آنی با یک فساد است، البته به این معنا نیست که اجازه بدهیم هر فسادی هم رخ دهد.»

وی ادامه داد: «در توصیه‌ها و سیاستگذاری‌ که در شورا درخصوص مبارزه با فساد بوده و هم اتفاقی که در شهرداری تهران افتاده، سعی شده از شعارزدگی در این حوزه پرهیز شود و تاکید بر اصلاح رویه‌ها باشد.»

نادعلی با اشاره به تاکید بر اصلاح رویه‌ها برای کاهش زمینه فسادپذیری در شهرداری گفت: «در شهرداری به دلیل آن‌که حجم تبادل مالی و بحث‌های اقتصادی در آن بالاست، با خیلی از دستگاه‌های دیگر فرق می‌کند. پس فسادپذیری آن هم بیشتر می‌شود البته اشتباه است که ما همه را با چشم فاسد ببینیم و هم اشتباه است که بخواهیم رویه‌ها را تحمل کنیم و در این یک سالی که پشت سر گذاشتیم اقدامات مثبتی در این حوزه شده و دچار شعارزدگی هم نشدیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار