جزئیات جدید از درگیری زندانیان در زندان لاکان رشت

تهران (پانا) - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان توضیحاتی درباره درگیری بین زندانیان محکوم به قصاص در زندان لاکان رشت ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات جدید از درگیری زندانیان در زندان لاکان رشت

به گزارش میزان، سید مهدی فلاح میری با اعلام خبر درگیری زندانیان محکوم به قصاص در زندان لاکان رشت، افزود: تعدادی از زندانیان بند ۸ زندان لاکان رشت که محکوم به قصاص قتل عمد هستند بر اثر اختلافات شخصی با هم درگیر شدند که با بالا گرفتن درگیری این افراد، منازعه و دعوا به راهروی زندان کشیده شد و با پیوستن تعداد دیگری از زندانیان، فضای این بخش از زندان رشت متشنج شد.

‏وی با بیان اینکه در این ناآرامی، تعدادی از زندانیان تاسیسات موجود در راهرو و سالن زندان را تخریب کردند، اظهار کرد: در پی این واقعه پلیس برای برقراری آرامش در محل حاضر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان، خاطرنشان‌کرد: متاسفانه با توجه به قطعی برق به جهت تخریب تاسیسات زندان بدست آشوب‌گران و ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان فوت کرده و مابقی جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر با تلاش ماموران و مسئولان زندان وضعیت زندان عادی شده و فعالیت‌های روزمره زندانیان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار