مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران اعلام کرد؛

انتخاب ۲۵ موسسه حسابرسی برای رسیدگی به سال مالی ۱۴۰۱

تهران (پانا) - مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت با هماهنگی شهرداری تهران و نظارت شورای محترم اسلامی شهر تهران ۲۵ موسسه حسابرسی برای رسیدگی به صورتهای مالی سال ۱۴۰۱ واحد های اجرایی شهرداری تهران انتخاب شدند.

کد مطلب: ۱۳۱۴۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب ۲۵ موسسه حسابرسی برای رسیدگی به سال مالی ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی اداره کل مجامع و حسابرسی شهرداری تهران، ابراهیم باقی در نود و پنجمین جلسه شورا و در جریان ادامه بررسی طرح تعیین حسابرس منتخب شورا جهت انجام عملیات حسابرسی سال 1401 گفت: برای سال 1400طبق توافقی که با جناب مهندس چمران ریاست محترم شورا و جناب آقای آخوندی ریاست محترم کمیسیون برنامه و بودجه داشتیم مقرر شد، گزارشات حسابرسان مجامع شرکتها و شورای سازمانها در سال ۱۴۰۰ مورد پذیرش شورا قرار گیرند.و در صحن قرایت شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد بعد از برگزاری مجامع سازمان ها و شرکت ها، گزارشات حسابرسی و صورت های مالی تایید شده آنها آماده شود و به شورای محترم شهر ارایه شود که البته این گزارشات آماده شده و امیدواریم در این ۶ ماهه ای که از سال ۱۴۰۱ باقی مانده قرائت شود.

باقی در ادامه افزود: برای این اقدام در بخش نخست 25موسسه انتخاب شدند و مقرر شد به صورت رندوم( شیوه انتخاب تصادفی) حسابرسان مستقل انتخاب شوند.

مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران افزود: حسابرسی در شهرداری به روز رسانی شده و در سال ۱۴۰۰ حسابرسی سال ۹۸ و سال ۹۹ انجام شد که البته سال ۹۹ همچنان در حال انجام است و اکنون نیز حسابرسان برای سال مالی ۹۹ مستقر شده اند و امیدواریم ظرف چند ماه آینده گزارشات قطعی ارایه شود.

باقی همچنین خاطرنشان ساخت: اینکه حسابرسان مستقل شورا و حسابرس شهرداری یکی شود هم از نظر زمان و هم از منظر روند توسعه و ارتقا این حوزه اتفاق خوبی است اما خواسته ما از شورای محترم شهر این است که ساز و کاری طراحی شود که اختیارات این امر به شهرداری و نظارت با شورای محترم شهر باشد چرا که مسایل اجرایی و استقرار حسابرسان کامل در ارتباط با اداره کل امورمجامع و حسابرسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار