مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد؛
جزئیات راهاندازی خدمات جدید در واحد امور مشتریان مراکز معاینه فنی پایتخت
تهران (پانا) - مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از راهاندازی خدمات جدید در واحد امور مشتریان خبر داد.
به گزارش مدیریت روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، سید رضا مفیدی گفت: از هفته گذشته در راستای مدیریت امور مشتریان و بهبود کیفیت ارائه خدمات منطبق با نیاز مشتریان ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات در مراکز معاینه فنی شهر تهران از طریق نظر سنجی پیامکی به خدمات واحد امور مشتریان اضافه شده است. مراجعه کنندگان به مراکز معاینه فنی شهر تهران یک روز پس از دریافت گواهی معاینه فنی از طریق پیامکی که ارسال میشود میتوانند با ورود به لینک پرسشنامه به آدرس eforms.tehran.ir/technical-visit-car نسبت به تکمیل و ارائه نقطه نظرات خود درباره نحوه خدمت رسانی مرکز اعلام نظر کنند.
وی درباره برنامههای ستاد جهت بهبود خدمات و فرایندهای معاینه فنی در مراکز شهر تهران اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی پیاده سازی و راه اندازی این خدمات جدید و به طور کلی توسعه این امور در واحد امور مشتریان ایجاد ارتباط دو سویه با شهروندان و استفاده از نظراتشان در شناسایی نقاط ضعف و بهبود خدمات است.
مفیدی در ادامه سخنان خود، اضافه کرد: بدون تردید پس از ارزیابی و سنجش پرسشنامهها، این مجموعه تمام تلاش خود را جهت بهبود و رفع نواقص انجام خواهد داد و جهت اطمینان شهروندان از اثربخشی این مشارکت اقدامات اصلاحی به صورت عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.
وی از شهروندان درخواست کرد برای شناسایی نقاط ضعف و قوت مراکز معاینه فنی شهر تهران و بهبود کیفیت خدمات، این مجموعه را در انجام این خدمات جدید با تکمیل پرسشنامه ها همراهی کنند.
مدیر عامل ستاد معاینه در خصوص دیگر خدمات ارائه شده در واحد امور مشتریان گفت: از چند سال گذشته با رویکرد تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان در مراکز معاینه فنی شهر تهران سعی شده خدماتی نظیر امکان مراجعه با تعیین وقت قبلی از طریق نوبت دهی اینترنتی در سامانه تهران، راه اندازی سامانه مدت انتظار جهت آگاهی از آخرین وضعیت طول صف در مراکز با هدف توزیع مراجعات و استفاده از خدمات مراکز خلوت تر در شهر تهران، استفاده از درگاههای ارتباطی بیشتر با هدف افزایش اطلاع رسانی و ارسال پیامک اطلاع رسانی زمان انقضاء اعتبار معاینه فنی، به شهروندان ارائه شود. افزون بر این در راستای بهبود کیفیت خدمات چندین اقدام جدید در دست اجرا است که بزودی پس از انجام به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.
ارسال دیدگاه