سرهنگ شیرانی خبر داد:

ترافیک سنگین در محورهای شمالی

تهران (پانا)- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور آخرین وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک سنگین در محورهای شمالی

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور درباره آخرین وضعیت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل آسارا تا نسا، کندوان تا ولی آباد و پل دزدبن تا مجلار و مسیر شمال به جنوب محدوده پل دزدبن و حدفاصل هزارچم تا سیاه بیشه گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره 11 تا تونل شماره 16 و تونل شماره 17 تا انتهای مسیر (شهرستانک) و در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا ، حدفاصل پلور تا گزنک و محدوده های بایجان و سه راهی چلاو سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور تصریح کرد: ترافیک در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال حدفاصل بومهن تا دماوند، در محور قدیم تهران - بومهن محدوده های پل جاجرود و مهرآباد و در آزادراه قزوین - رشت محدوده عوارضی قزوین و حدفاصل منجیل تا رودبار سنگین است.

به گفته سرهنگ شیرانی محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا پل حصارک و محدوده نیروگاه سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور با اشاره به محدودیت تردد با تغییر مسیر گفت: کمربندی محمودآباد - فریدونکنار واقع در استان مازندران ، به دلیل اجرای عملیات راهداری ، مسیر جنوبی (محمودآباد - فریدونکنار) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر انجام می گردد.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: محور شریانی ریگان - ایرانشهر و محور غیرشریانی تهران - امامزاده داود مسدود است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار