مشاور علمی رئیس سازمان پژوهش و برنامهریزی درسی کشور:
کیفی سازی پژوهش ها شرط بهره گیری از توانمندی معلمان است
مراغه (پانا) - مشاور علمی رئیس سازمان پژوهش و برنامهریزی درسی کشور، کیفیسازی پژوهشها را شرط بهرهگیری از توانمندی معلمان دانست.
![کیفی سازی پژوهش ها شرط بهره گیری از توانمندی معلمان است](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTNmNmI4lV9l/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHgBDXu_fQ3OAsAIKXaKdntA,,/MTNmNmI4lV9l.jpg)
هشتمین نشست پژوهشی معلمان هزاره سوم برای دانش آموز فردا با موضوع واکاوی برنامه های درسی به شیوه پژوهش کیفی باحضور مشاور علمی رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی کشور در تالار شهید بهشتی مراغه برگزار شد.
رامین نوظهوری که میهمان ویژه این نشست بود با اشاره به برنامه های تعالی سازمان افزود: راهبرد کلان این است که پژوهش ها را به سمت کیفی سازی سوق داده و حوزه علم و دانش را به سمت اقدام پژوهی، درس پژوهی و آموزش پژوهی هدایت کنیم تا بتوانیم از توانمندی معلمان برای بهبود وضع آموزش بهره ببریم.
مشاور علمی رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی کشور با تاکید بر دانش پژوهی و استفاده از علوم و فناوری های نوین و تقدیر از فعالیت چشمگیر معلمان در دوران کرونا گفت: خوشبختانه همکاران و معلمان توانستند در کوتاه ترین زمان ممکن با وضعیت سخت آموزش دوران کرونا سازگاری پیدا کرده و شرایط مطلوب را برای توسعه و تعمیق یادگیری و آموزش فراهم کنند که این نوید بخش آینده ای روشن برای مجموعه بزرگ تعلیم و تربیت است.
ارسال دیدگاه