مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران در گفتوگو با پانا:
میادین میوه و ترهبار زیانده در پایتخت بهینهسازی میشوند
تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران گفت تمامی میادین میوه و ترهبار زیانده شناسایی و برای بهینهسازی سطح خدمات آنها برنامهریزی شده است .
ایوب فصاحت در گفتوگو با پانا درخصوص ساماندهی برخی غرفههای خالی میادین میوه و ترهبار در برخی ایستگاههای مترو گفت: «تمامی این غرفههای بلا استفاده شناسایی میشوند و در آنها تغییر خدمات صورت میگیرد.»
وی ادامه داد: «فضاهایی که استقبال از آنها کم بوده به دلیل عدم مکانیابی مناسب در دورههای گذشته است که این فضاها را شناسایی کرده یا تبدیل به عمده فروشی میشوند یا به مکانی برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزان تبدیل میشوند.»
فصاحت با اشاره به اینکه طی برنامهای ۴۵ روزه که در همه میادین اجرایی شده تلاش میشود کیفیت خدماترسانی به سطح مطلوب برسد اما اگر مراکزی باشد که همچنان زیانده باشند، باید به کاربریهای دیگر تبدیل شود.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار با اشاره به اینکه شاید کمتر از ۵ درصد از بازارهای میوه و ترهبار زیانده باشند که یا خوب مکانیابی نشده و میزان خدماتدهی اندک است که برای افزایش سطح خدمات در آنها برنامهریزی میکنیم، گفت: هدف ما در میادین بیش از درآمدزایی و سود دهی خدمات به مردم است و شاید کمتر از ۱۴۰ بازار با شاخصهایی که داریم زیانده باشند که آنها را هم بهینهسازی میکنیم و بیش از ۹۵ درصد بازارهای میوه و ترهبار سود ده هستند.»
ارسال دیدگاه