کلاهبرداری200 میلیاردی یک انبوه ساز در تهران

تهران (پانا) - جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری فردی که تحت پوشش شرکت انبوه ساز در پرند، 200میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
کلاهبرداری200 میلیاردی یک انبوه ساز در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس ،سردارحمید هداوند در این خصوص اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده ای به قرارگاه جلب پلیس پیشگیری تهران بزرگ مبنی بر بازداشت یک مرد کلاهبردار، شناسایی مخفیگاه متهم و بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس پیشگیری قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که متهم در سال 1385 تحت پوشش شرکت انبوه سازی و ساخت مراکز تجاری اقدام به تاسیس شرکت خصوصی در تهران کرده است و با تبلیغ پیش فروش واحدهای تجاری تعدادی از شهروندان را به خرید واحدها به صورت اقساطی و مدت دار در شهر "پرند"ترغیب و پس از فروش واحدها به چندین نفر و فروش مال غیر از محل گریخته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی این پلیس با تحقیقات دقیق تر موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در محله " نیاوران " شدند و به دست آوردند که متهم کلیه اعضای خانواده اش را به کشورهای خارجی منتقل و خودش نیز مقدمات مهاجرت را مهیا کرده و قصد ترک کشور را دارد.

سردار هداوند از دستگیری متهم در مخفیگاهش خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کلاهبرداری انجام شده را 200 میلیارد ریال محاسبه کرده اند.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم که در این مدت با هویت جعلی و تغییر چهره به صورت مخفیانه زندگی می کرده با 20 مال باخته برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار