رئیس کمیته بهداشت ستاد کرونای تهران:

45 درصد مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا را رعایت می‌کنند

تهران (پانا) - رئیس کمیته بهداشت ستاد کرونای تهران گفت آمارها نشان می‌دهد 45 درصد مردم، شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، این ساده‌انگاری‌ها در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، موج دوباره کرونا را به دنبال خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۳۰۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
45 درصد مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا را رعایت می‌کنند

به گزارش شبکه رادیویی ایران، علیرضا اولیایی منش در پاسخ به این پرسش که اکنون نقشه کرونایی تهران و کشور به چه سمت و سویی در حال حرکت است، گفت: تعداد شهرهای قرمز در حال افزایش است و امروز میزان آن به 26 شهر رسیده، این در حالی است که در هفته گذشته تعداد شهرهای قرمز، فقط 22 شهر بود.

وی در ادامه ساده‌انگاری و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌ها را عامل موثر در بالا رفتن میزان شیوع کرونا در کشور دانست و افزود: آمارها نشان می‌دهد 45 درصد مردم، شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، این ساده انگاری‌ها در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، موج دوباره کرونا را به دنبال خواهد داشت.

رئیس کمیته بهداشت ستاد کرونای تهران گفت: علی‌رغم واکسیناسیون در کشور، توصیه می‌شود مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی (استفاده ماسک، شستشوی مرتب دست‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی) را همچنان رعایت کنند.

به گزارش شبکه رادیویی ایران، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخشی از صحبت‌های خود به وضعیت واکسیناسیون در کشور اشاره کرد و گفت: مردم از طرح واکسیناسیون استقبال خوبی کرده‌اند و تاکنون 85 درصد دُز اول واکسن را دریافت کرده؛ میزان دریافت کنندگان دُز دوم نیز به 65 درصد رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار