قیمت کاشت مو در بهترین کلینیک پوست و موی تهران

کاشت مو در حال حاضر قطعی‌ترین روش درمان طاسی سر است. در سال‌های اخیر به دلیل استقبال زیادی که از پیوند مو شده است؛ کلینیک‌های زیبایی زیادی با قیمت‌های متفاوت اقدام به کاشت و پیوند مو می‌کنند. پارامترهای بسیار متعددی از جمله میزان ریزش مو، الگوی ریزش مو، جنس و ضخامت بانک موی فرد، تکنیک کاشت و مهارت پزشک در قیمت پیوند مو موثر هستند؛ به همین سبب نمی‌توان قیمت واحدی را برای کاشت مو در نظر گرفت.

کد مطلب: ۱۲۲۷۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
قیمت کاشت مو در بهترین کلینیک پوست و موی تهران

کلینیک پوست و موی هلیا یکی از بهترین مراکز ایمپلنت مو در تهران است که با روش‌های نوین پزشکی به همراه کادر مجرب پزشکی این روش‌های زیبایی را انجام می‌دهد. در ادامه مطلب مهم‌ترین روش‌های ایمپلنت مو مورد بررسی قرار می‌گیرند.

معرفی روش های کاشت مو

روش‌های بسیار متنوعی برای کاشت مو ابداع شده است؛ برخی از روش‌های کاشت مو در کشورهای پیشرفته منسوخ شده است و برخی روش‌ها به دلیل غیرتهاجمی بودن و داشتن مزیت‌های مختلف بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. روش‌های نوین پیوند مو در تهران و در کلینیک‌های معتبر پزشکی بیشتر رواج دارد؛ زیرا روش‌های نوین ایمپلنت نیازمند تخصص بالا و تجهیزات پیشرفته‌ای است که امکان فراهم کردن این شرایط برای تمامی مراکز کاشت وجود ندارد. آشنایی با روش‌های کاشت به داوطلبان کمک می‌کند تا بهتر بتوانند مرکز و پزشک مناسب را انتخاب کنند.

برخی از رایج‌ترین روش‌های ایمپلنت مو در ایران عبارتند از:

کاشت مو به روش اس یو تی : این روش پیوند مو در حال حاضر جدیدترین و کم عارضه‌ترین روش کاشت است که در مجهزترین کلینیک‌های کاشت مو در جهان انجام می‌شود. در تکنیک کاشت طبیعی مو sut برای برداشت گرافت‌های مو از دستگاه‌های کاملاً اتوماتیک استفاده می‌شود؛ دستگاه‌های مورد استفاده در این روش پانچ‌های مکشی هستند. این روش برای کسانی که ریزش موی شدید دارند و تمایلی به تراشیدن موهای سر ندارند؛ بسیار مناسب است. دوران نقاهت کوتاه، عدم درد و خونریزی، عدم عفونت، سرعت و دقت بالا از مهم‌ترین مزیت‌های این روش است. این روش در بین سایر روش‌های کاشت مو بالاترین سرعت را دارد. امکان کاشت مو با تراکم بالا یعنی 60 تار مو در یک سانتی متر با این روش امکان پذیر است.

کاشت مو به روش میکروگرافت : در کاشت مو به روش میکروگرافت از دو دستگاه هولدر اتوماتیک و میکروایمپلنتر استفاده می‌شود. هولدرهای اتوماتیک برای مرحله برداشت مو از بانک مو و میکروایمپلنترها در مرحله کاشت مو مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها سوراخ‌های بسیار ریزی در محل کاشت و برداشت ایجاد می‌کنند؛ در نتیجه عوارضی مانند زخم، عفونت و خونریزی در این روش مشاهده نمی‌شود.

کاشت مو اف یو تی : کاشت مو به روش اف یو تی یک روش تقریباً تهاجمی محسوب می‌شود و نیاز به بخیه و برش دارد؛ به همین دلیل به این روش کاشت موی نواری هم می‌گویند. به دلیل استخراج گرافت‌های مو به شکل نواری این برش در محل بانک مو ایجاد می‌شود. عوارضی مانند باقی ماندن جای اسکار، باقی ماندن جای بخیه، خونریزی و درد در این روش مشاهده می‌شود. در صورت عدم مراقبت بعد از کاشت مو، احتمال عفونت نیز بالا می‌رود.

سایر روش‌های کاشت مو عبارتند از:

  • ایمپلنت مو به روش سلول‌های بنیادی: در مرحله تحقیقات
  • ایمپلنت مو به روش bht : کاشت از سایر نقاط بدن مانند ریش، مناسب برای افراد کاملاً طاس
  • ایمپلنت مو با ربات: استفاده از ربات‌ها و دستگاه‌های خاص
  • ایمپلنت مو به روش fue: ایمپلنت مو بدون بخیه و برش با استفاده از پانچ مخصوص

بهترین کلینیک کاشت مو

افرادی که داوطلب پیوند مو هستند در خصوص بهترین کلینیک کاشت موی طبیعی سوال‌های زیادی دارند. برای انتخاب بهترین کلینیک باید فاکتورهای مختلفی از جمله کادر پزشکی، تخصص پزشک، تجربه و مهارت پزشک، میزان رضایت مراجعه‌کنندگان به کلینیک، سابقه کاشت و ایمپلنت مو، نتایجی که زیباجویان از مراجعه به کلینیک به دست آورده‌اند؛ باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد. انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ زیرا در صورت مراجعه به کلینیک‌های غیر معتبر عوارض زیادی مانند عفونت‌های وخیم می‌تواند در انتظار زیباجو باشد. از طرفی زیبایی مو تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره دارد؛ به همین سبب نتایج پیوند موی کلینیک‌ها باید مورد بررسی قرار بگیرد. متخصصان زیبایی باتجربه، پیوند مو را به گونه‌ای انجام می‌دهند که نتایج آنها کاملاً طبیعی باشد.

علاوه بر این، تراکم مو نیز اهمیت بالایی دارد. در کلینیک‌های معتبر کاشت مو، پیوند مو به روش‌هایی انجام می‌شود که بازدهی بالایی داشته باشد و حداقل 90 درصد موهای پیوند زده شده رشد کنند. بازدهی بالا می‌تواند مو با تراکم مناسبی را برای افراد ایجاد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار