رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد:

به ۶۵۴ نفر در ۷ روز گذشته امدادرسانی شد

تهران (پانا) - رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام ۵۴۰ ماموریت امدادی در قالب طرح امداد و نجات نوروزی در ۷ روز گذشته گفت، در این بازه زمانی به ۶۵۴ نفر امدادرسانی شده و ۳۲۳ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

کد مطلب: ۱۱۷۲۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
به ۶۵۴ نفر در ۷ روز گذشته امدادرسانی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مهدی ولی‌پور با تشریح خدمات سازمان امداد و نجات در قالب طرح امداد و نجات نوروزی افزود: از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ساعت هشت صبح امروز، دوم فروردین ماه ۱۴۰۰، ۵۴۰ مورد عملیات امدادی از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر انجام شده است.

ولی‌پور با اشاره به حادثه دیدگی ۱۵۶۱ نفر در حوادث و سوانح رخ داده، اظهار کرد: طی ۷ روز گذشته به ۶۵۴ نفر امدادرسانی شده است. همچنین با تلاش امدادگران، ۳۲۳ نفر به مراکز درمانی منتقل شده و ۱۶۵ نفر نیز خدمات درمان سرپایی دریافت کردند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تاکید کرد: در این مدت ۷۰ مورد عملیات نجات فنی در سوانح ترافیکی نیز انجام شده است.

در ایام نوروز، ۱۲ هزار نجات‌گر تخصصی در قالب ۱۵۵۳ تیم امدادی و با به‌کارگیری ۳۴۵۳ تجهیزات خودرویی و لجستیکی در ۱۲۰۵ پایگاه و مرکز برای خدمت رسانی به هموطنان فعال هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار