معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

کرونا در گیلان دوباره اوج گرفت؛ روزانه ۵۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری می شود

رشت (پانا) - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد آمار ابتلا به بیماری کرونا در حال افزایش مجدد است و در حال حاضر روزانه ۵۰ نفر در بیمارستان‌های گیلان به علت ابتلا به کرونا بستری می‌شوند.

کد مطلب: ۱۰۹۱۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
کرونا در گیلان دوباره اوج گرفت؛ روزانه ۵۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری می شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: آمار ابتلا به بیماری کرونا در حال افزایش مجدد است و در حال حاضر روزانه ۵۰ نفر در بیمارستان‌های گیلان به علت ابتلا به کرونا بستری می‌شوند.

آبتین حیدر زاده با بیان اینکه در صورت رعایت نکردن فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی شاهد افزایش شیوع ویروس کرونا خواهیم بود، از شهروندان و مسافران خواست: همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ از مواد ضدعفونی کننده و ماسک استفاده کنند و مرتب دست‌های خود را بشویند تا زنجیره انتقال این ویروس قطع شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه افراد سالمند در خطر بیشتری قرار دارند، گفت: ۵۰ درصد از کسانی که به این بیماری مبتلا می‌شوند هیچ علامتی ندارند و در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی افراد دیگر را مبتلا می‌کنند.

آبتین حیدرزاده، با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی از مردم خواست با مراقبت از خود و اجتناب از سفر‌های غیر ضروری به تلاش شبانه روزی این ایثارگران احترام بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار