برترین نوجوانان هنرمند رسانه‌ای انتخاب شدند

تهران (پانا) - دو استان البرز و خراسان شمالی با عملکرد موفق خود، استان‌های برتر دوره ششم جشنواره دانش‌آموزی رسانش معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۵۱۱۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برترین نوجوانان هنرمند رسانه‌ای انتخاب شدند

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان، پس از سه روز رقابت دانش‌آموزان هنرمند و علاقه‌مند به رسانه، ششمین جشنواره دانش‌آموزی رسانش به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به ایستگاه پایانی رسید.

جشنواره رسانش، جشنواره‌ای دانش‌آموزی برای رقابت نوجوانانی است که به رسانه و مهارت‌هایی همچون فیلم‌سازی، گرافیک و پادکست علاقه‌مند هستند.

جشنواره رسانش از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار می‌شود و به دانش‌آموزان سراسر کشور این فرصت را می‌دهد تا مهارت‌های تولید محتوای خود را در قالب آثار صوتی، تصویری، گرافیکی و متنی به نمایش بگذارند.

جشنواره رسانش تاکنون در ۶ دوره برگزار شده که ۵۵۰۰۰ اثر رسانه‌ای را دریافت کرده‌ است. این میزان ارسال اثر نشان‌دهنده علاقه و مشارکت بالای نسل جوان در دنیای رسانه و تولید محتوا است.

در این دوره نیز دانش‌آموزان پسر و دختر به‌صورت جداگانه در چهار بخش ساخت ویدئو، گرافیک، بخش متنی و پادکست با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانش در بخش دختران خانم‌ها مائده اسعدی از استان البرز، حنانه کربلایی از شهرستان‌های تهران و ساجده حسن‌زاده خراسان شمالی رتبه‌های برتر کشوری شدند.

در بخش پسران نیز محمد‌امین رحیمی از استان اصفهان، محمدمهدی معماریان از استان البرز و علیرضا بدری از استان خراسان شمالی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

خانم‌ها مائده اسعدی از البرز، فاطمه محمدی از تهران، سیده‌زهرا رضایی از خراسان شمالی و فاطمه زهرا صیادی از کهگیلویه و بویراحمد دبیران برتر جشنواره در دوره ششم بودند.

همچنین دو استان البرز و خراسان شمالی با عملکرد موفق خود، استان‌های برتر دوره ششم رسانش معرفی شدند. به همین منظور از آقایان مجتبی فریدونی مسئول استان البرز و حجت‌الاسلام صادق شبانی مسئول استان خراسان شمالی هم تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار