در پیامی به مناسبت روز معلم

کاظمی: معلم تأثیرگذارترین عامل محوری در توسعه و تعالی آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته معلم پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۱۱۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: معلم تأثیرگذارترین عامل محوری در توسعه و تعالی آموزش و پرورش است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی پیام او به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«سپاس و ستایش خداوندی که "قلم" را آفرید و به انسان "نوشتن" آموخت و او را به زیور "فکرت و اندیشه" آراست. هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره علامه فرزانه، استاد و معلم شهید مرتضی مطهری، فرصت مغتنمی را فراهم میآورد تا مراتب سپاس و قدردانی خویش را تقدیم معلمانی نماییم که همواره در مسیر تربیت دانش آموزان، ایثار و از خودگذشتگی نشان دادند.

و البته شایسته است که در این ایام پر خیر و برکت نیز، جانفشانی ها و رشادت های حدود 5000 معلم شهید را که عزت و سربلندی ایران اسلامی را به ارمغان آوردند نیز گرامی بداریم .

معلم تأثیرگذارترین عامل محوری در توسعه و تعالی آموزش و پرورش است و عبور از چالش های پیش رو و نیل به افق های متعالی ترسیم شده در سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت و همچنین تحقق تعلیم و تربیت تمام ساحتی، تنها در سایه همدلی، همیاری و همکاری معلمان عزیز امکان پذیر است.

ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم امیدواریم با تکیه بر الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهنمودهای مقام معظم رهبری مد ظله العالی، ضمن ایفای رسالت اصلی آموزش و پرورش با همت و درایت دولتمردان تدبیر و امید زمینه اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را نیز فراهم آوریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار