مشاور وزیر در سند تحول بنیادین در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش:

اتمام تدوین برنامه اجرایی سند تحول مبتنی بر زیرنظام‌های ششگانه

تهرات (پانا) - مشاور وزیر در سند تحول بنیادین در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش از اتمام تدوین برنامه اجرایی سند تحول در برنامه توسعه مبتنی بر زیرنظام‌ها ششگانه خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۰۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اتمام تدوین برنامه اجرایی سند تحول مبتنی بر زیرنظام‌های ششگانه

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عصر امروز، رضا مددی در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش سراسر کشور در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر تهران گفت: کارتدوین برنامه اجرایی سند تحول در برنامه توسعه مبتنی بر زیرنظام‌ها ششگانه پایان یافت و راه های اجرای زیر نظام‌ها با توجه به امکانات زیرساخت‌ها در دست بررسی است.

او اضافه کرد: باتوجه به تصویب برنامه زیرنظام‌های سند تحول در شورای عالی آموزش وپرورش، اجرای متوازن سند تحول در دستورکار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

مددی ادامه داد: برنامه مصوب زیرنظام‌ها در طول برنامه ششم و هفتم توسعه باید اجرایی شود بدین منظور، برنامه اجرایی سند تحول در طول برنامه ششم توسعه تهیه و تدوین شده است که در کارگروه‌های زیرنظام‌ها و شورای هماهنگی و اجرای سند تحول موردتأیید قرار گرفته است و مبنای اقدامات وزارت آموزش و پرورش از سال ۱۳۹۷تا سال ۱۴۰۴خواهد بود.

مشاور وزیر در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: طبق برنامه اجرای تدوین شده، وظایف و مأموریت هرکدام از معاونت‌ها و سازمان‌ها و دفاتر وزارت آموزش و پرورش در اجرای سند تحول نیز مشخص شده است لذا برش‌های استانی و منطقه‌ای اجرای برنامه زیرنظام‌ها با مشارکت و همکاری استان‌ها دراین گردهمایی بررسی و اعتباربخشی می‌شود.

او ادامه داد: دراین گردهمایی یک روزه برنامه زیرنظام‌ها در شش کارگروه با مشارکت مدیران کل استان‌ها اعتباربخشی و چگونگی تهیه برش استان موردبررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

در ادامه گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش، استان ها به شش گروه تقسیم بندی شدند و هر گروه در یک کارگروه حضور یافتند وبه بحث وبررسی زیر نظام ها پرداختند۰

بر اساس این گزارش؛ زیر نظام راهبری و مدیریت، کار گروه منابع انسانی، کار گروه منابع مالی،کار گروه پژوهش و ارزشیابی، کار گروه فضا و تجهیزات وکارگروه برنامه درسی؛ زیر نظام‌های ششگانه ای بودند که به صورت تخصصی با حضور روسای کار گروه‌ها مورد بحث وبررسی قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار