بررسی آئین‌نامه اجرایی جدید سرویس مدارس سال تحصیلی 98-97

تهران (پانا) - آئین‌نامه اجرایی جدید سرویس مدارس سال تحصیلی 98-97 در دومین جلسه کارگروه حمل و نقل دانش‌آموزی بررسی شد.

کد مطلب: ۸۴۸۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بررسی آئین‌نامه اجرایی جدید سرویس مدارس سال تحصیلی 98-97

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، معاون آموزش متوسطه اداره کل استان اردبیل در این جلسه از افزایش 15 درصدی خودرو در سطح مدارس خبرداد و گفت: این موضوع نشانگر افزایش استقبال والدین در استفاده از خودرو در سطح مدارس است.

علی ورودی همچنین به بکارگیری پیمانکاران واجد شرایط و رانندگان دارای صلاحیت و تقویت اکیپ نظارت و توسعه آژانس بانوان (در سطح مدارس دخترانه)تأکید کرد.

در ادامه اصلانی نماینده پلیس راهنمایی و رانندگی استان خواستار حفظ نظم و امنیت دانش‌آموزان و جلوگیری از سرنشین اضافی و استفاده از خودروهای سالم شد.

ستاری دبیر ترافیک استانداری نیز در این جلسه گفت: به لحاظ اهمیت موضوع لازم است جلسه بعدی با شرکت اعضای کارگروه حمل و نقل دانش‌آموزی موضوع ماده18 و با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برای بررسی محتوای آئین نامه جدید، در محل استانداری تشکیل شود.

سلیم کنعانی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل، نیز به آئین نامه و دستورالعمل اجرایی حمل و نقل دانش‌آموزی جدید برای سال تحصیلی 98-97 اشاره کرد و از راه اندازی سامانه پایش ناوگان دانش آموزی در سطح مدارس شهری، روستایی و عشایری استان خبر داد و برای تحقق موضوع، خواستار همکاری جدی اعضای کارگروه حمل و نقل دانش آموزی موضوع ماده 18 شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار