گردهمایی مشترک مدیران کل استان‌ها، رؤسای حقوقی و اموراداری استان‌ها با حضور وزیر و رئیس دیوان عدالت اداری

تهران (پانا) - گردهمایی مشترک مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها و رؤسای حقوقی و اموراداری استان‌ها با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس دیوان عدالت اداری کشور و جمعی از معاونان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۴۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی مشترک مدیران کل استان‌ها، رؤسای حقوقی و اموراداری استان‌ها با حضور وزیر و رئیس دیوان عدالت اداری

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، گردهمایی مشترک مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها و رؤسای حقوقی و رؤسای امور اداری ادارات کل استان‌ها با حضور سیدمحمدبطحایی وزیر آموزش‌وپرورش و حجت الاسلام بهرامی رئیس دیوان عدالت اداری در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

یوسف نجفی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش از تعامل خوب دیوان عدالت اداری با آموزش‌وپرورش تجلیل کرد و افزود: وزیر آموزش‌وپرورش همواره بر تلاش برای احقاق حقوق فرهنگیان قبل از مراجعه به دیوان عدالت اداری تأکید دارند.‌

در ابتدایی این جلسه، سید محمد بطحایی ضمن خیرمقدم ادامه داد: با برگزاری چنین جلساتی و تبیین راهکارها و تشریح قوانین تلاش می کنیم ، بسیاری از مشکلات را قبل از مراجعه به دیوان عدالت اداری، حل‌وفصل شود.

او افزود: پیش‌بینی می‌شود تکرار چنین جلسات مشترکی می‌تواند به سهولت در ختم پرونده‌های حقوقی منجر شود و به کاهش بسیاری از دردها و رنج‌های مستحقین را نیز به دنبال داشته باشد.

در ادامه حجت الاسلام بهرامی سخنرانی کرد و برنامه پرسش و پاسخ نیز پایان‌بخش برنامه‌ها بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار