معاون پژوهش سازمان برنامهریزی آموزشی: پیشکسوتان فرهنگی سرمایههای حقیقی دستگاه تعلیموتربیت هستند
تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامهریزی و نیروی انسانی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی، تکریم معلم و پیشکسوتان را ارزشگذاری به جایگاه رفیع علم و دانش دانست.
![معاون پژوهش سازمان برنامهریزی آموزشی: پیشکسوتان فرهنگی سرمایههای حقیقی دستگاه تعلیموتربیت هستند](https://cdn.pana.ir/thumbnail/YzliMWQpDe5k/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHtpj3QCPvd_0sAIKXaKdntA,,/YzliMWQpDe5k.jpg)
به گزارش روابطعمومی معاونت پژوهش، برنامهریزی و نیروی انسانی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی، منصور کیانیافضلی در دیدار با پیشکسوتان فرهنگی گفت: «پیشکسوتان بیشتر عمر خود را در عرصه تعلیم و تربیت فرزندان این سامان سپری کردهاند.»
کیانیافضلی افزود: «پیشکسوتان سرمایههای حقیقی دستگاه تعلیم و تربیت هستند و آحاد جامعه به وجودشان افتخار کرده و به خود میبالد.»
معاون پژوهش، برنامهریزی و نیروی انسانی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی تکریم و ارجنهادن به مقام شامخ معلم و به ویژه پیشکسوتان را در حقیقت ارزشگذاری به جایگاه رفیع علم و دانش دانست و گفت: «تا زمانی که حرمتگذاری و تبیین مقام و جایگاه علم و معرفت را دنبال کنیم، بیشک جامعهای زنده و پویا و رو به پیشرفت خواهیم داشت.»
ارسال دیدگاه