رئیس ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش‌و‌پرورش: نظام تعلیم و تربیت در مسیر سند تحول حرکت کند

تهران (پانا) - رئیس ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با اشاره به نقش مهم معلم و مربی در آینده و امروز جامعه، بر حرکت نظام تعلیم و تربیت در مسیر سند تحول تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۲۳۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش‌و‌پرورش: نظام تعلیم و تربیت در مسیر سند تحول حرکت کند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دبیرخانه ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، آیت‌الله اعرافی در جمع مسئولان فرهنگی شهرستان میبد با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به اهمیت و روح معنوی این ماه اشاره کرد و گفت: شب زنده‌داری، انس با نماز شب و قرائت دعای ابوحمزه و تضرع در پیشگاه خداوند متعال و کسب لذت‌های بیکران معنوی و خدمت به خلق در فرصت ماه مبارک رمضان فضیلت مضاعف دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه ابراز امیدواری کرد به برکت لحظه‌های نورانی، مسیر خدمت خالصانه به خلق برای همگان بیش از گذشته هموار و فراهم شود.

رئیس ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش افزود: نظام تعلیم و تربیت ما در مسیری که سند تحول آن را ترسیم کرده است، حرکت کند و دستگاه تعلیم و تربیت هم به علم، دانش و پژوهش کشور توجه داشته و به مسایل اخلاقی، معنوی، اجتماعی، فکری و سیاسی توجه وافر و جامع داشته باشد.

آیت‌الله اعرافی در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولان باید آموزش و پرورش را در جایگاه اول و صدر کارهایشان قرار دهند و در هر نقطه از شهری که توسعه‌ای انجام می‌شود، فضای آموزشی و پرورشی در نظر گرفته شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین از تلاش‌هایی که مجموعه آموزش و پرورش میبد برای پیشبرد مسائل آموزش و پرورش در سال قبل داشته است و همچنین از برگزاری مطلوب جلسات شورای آموزش و پرورش تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار