برنامه‌های کیفیت‌بخشی مدارس شاهد و ایثارگران تشریح شد

تهران (پانا)‌- مدیرکل امورشاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش اقدامات انجام شده و برنامه‌های آئینی این اداره کل به منظور ارتقای کیفیت در مدارس شاهد را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۱۵۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های کیفیت‌بخشی مدارس شاهد و ایثارگران تشریح شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، محمدرضا رزاقی در کارگاه آموزشی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدارس شاهد فرصت‌ها و امکانات خوبی دارند که باید با تدبیر جامع از آنها بهره برداری کرد.

وی درباره روند کیفیت بخشی در مدارس شاهد و ایثارگر اظهار کرد: قبل از اینکه بخواهیم شمار گروه هدف را افزایش دهیم، روی کیفیت بخشی آموزشی وپرورشی متمرکز می‌شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در این کارگاه آموزشی به مؤلفه‌های پیش برنده ارتقای کیفیت خدمات آموزشی در مدارس شاهد و ایثارگر اشاره کرد و گفت: جدول سازماندهی فعالیت نیروی انسانی، جو فرهنگی مناسب حاکم بر مدرسه وهنجار بودن رفتار اخلاقی دانش‌آموزان، بهره مندی از زیرساخت‌های مناسب ساختمان و امکانات مناسب،واستقبال والدین و دانش‌آموزان از ثبت نام در مدارس شاهد از عواملی است که اقبال عمومی را در مدارس شاهد زنده کرده است.

هادی زارع پور با برشمردن عوامل بازدارنده کیفیت در مدارس شاهد به محدود بودن اختیارات مدیر در تصمیم گیرهای وابسته، درگیر شدن مدیر در اجرای بخشنامه متنوع و مختلف، فقدان یک نظام ارزیابی معتبر و دقیق ویژه این مدارس اشاره کرد و بر دانش افزایی وبه روزرسانی اطلاعات معلمان و مدیران تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار