رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان آموزش و پرورش: از بازنشستگان فرهنگی در پست‌های مختلف استفاده شود

تهران (پانا) - رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش از وزیر آموزش و پرورش خواست در صورت لزوم از بازنشستگان فرهنگی در پست‌های مختلف استفاده شود.

کد مطلب: ۸۱۰۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان آموزش و پرورش: از بازنشستگان فرهنگی در پست‌های مختلف استفاده شود

احمد صافی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: طی نامه‌ای که به وزیر آموزش و پرورش نوشتیم درخواست کردیم از بازنشستگان آموزش و پرورش در پست‌های مختلف در صورت لزوم استفاده شود.

وی ادامه داد: در یکی از بندهای سند تحول آموزش و پرورش استفاده از تجارب بازنشستگان فرهنگی ذکر شده است و باید به طور جدی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار بگیرد.

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به حمایت وزیر آموزش و پرورش منتظر هستیم به زودی در سال جدید کارگروه بررسی مشکلات بازنشستگان فرهنگی تشکیل و فعالیت‌های آن ادامه پیدا کند.

صافی با بیان اینکه در این کارگروه مسایل بازنشستگان مورد بررسی قرار می‌گیرد افزود: قصد داریم در سال جدید در این کارگروه با حضور وزیر آموزش و پرورش مسایل معیشتی بازنشستگان را مورد بحث قرار دهیم.

وی همچنین تصریح کرد: در خبرنامه بازنشستگان سعی کردیم پیشنهادات آن‌ها را منعکس کنیم تا بتوان مشکلات این افراد را به حداقل برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار