پیام تسلیت معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در پی درگذشت جعفر افقهی

تهران (پانا) - در پی درگذشت معلم فرهیخته وفرزانه شادروان جعفر افقهی در سانحه تصادف، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پیامی این ضایعه را به خانواده، همکاران ،دوستداران ایشان وجامعه فرهنگیان تسلیت گفت.

کد مطلب: ۸۱۰۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در پی  درگذشت  جعفر افقهی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی درگذشت همکار فرهیخته وپر افتخار خراسان رضوی جناب آقای جعفر افقهی از مدیران با تجربه وخوش سابقه آموزش وپرورش کشور ،نماینده یک دوره مردم فریمان و سرپرست سابق شورای عالی آموزش و پرورش را به خانواده محترم ایشان و جامعه فرهنگی کشور تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است: «إنّا للّه و إنّا إلیه راجعون» خبر تاسف بار ونباورانه درگذشت همکار عزیز و ارجمند مان جناب آقای جعفر افقهی فرهنگی فرهیخته وپر افتخار خراسان رضوی نماینده اسبق مردم شریف فریمان سرخس واحمد اباد وسرپرست سابق شورای عالی آموزش و پرورش بسیار تلخ و تأثر برانگیز بودوجامعه فرهنگیان بویژه فرهنگیان خراسان را در غم واندوه جانکاهی فرو برد. ایشان از جمله دلسوزانی بود که بدون هیچ چشمداشتی همیشه دل وقلبش برای اموزش وپرورش می تپید ودرک عمیقی از مسائل تعلیم و تربیت داشت .

معلم وارسته، فردی درستکار، متواضع، دوراندیش و انسانی کم نظیر و با اخلاص بود که در اولین برخورد انسان مجذوب اخلاق زیبا ورفتار دوست داشتنی اش می شد از خداوند متعال غفران و رحمت بی‌کران الهی را برای این فرهیخته فرزانه و اجر جزیل و صبر جمیل برای خانواده محترم، وابستگان و دوستان ایشان مسألت می نمایم بدون شک، این ضایعه‌ ای جبران ناپذیر برای نظام تعلیم و تربیت کشور است و از این بابت به همه همکاران فرهنگی بزرگوار و دلسوزان نظام آموزشی تسلیت می‌گویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار