مشاور وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان مطرح کرد:

تکریم ارباب رجوع؛ اصل بنیادین در مدیریت منابع انسانی

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان بر لزوم رعایت اخلاق مدیریتی، تکریم ارباب رجوع و تقویت روحیه مسئولیت پذیری تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۵۴۴۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تکریم ارباب رجوع؛ اصل بنیادین در مدیریت منابع انسانی

 جلال دلقندی، مشاور وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان، در نشست تخصصی آموزشی ویژه رؤسای ادارات منابع انسانی، پشتیبانی مالی و طرح و برنامه استان‌ها، با تأکید بر جایگاه اخلاق در مدیریت، از مدیران خواست تا تکریم ارباب‌رجوع را سرلوحه عملکرد خود قرار دهند.

وی با اشاره به نقش اخلاق انسانی در اداره امور،  گفت: خداوند به شما مسئولیتی بزرگ سپرده است؛ قدر این نعمت را بدانیم، در تمامی امور، رضایت خدا را در نظر بگیرید و با خلوص نیت عمل کنید.

دلقندی با استناد به آموزه‌های دینی، پیامبر اسلام (ص) و اهل‌بیت (ع) را الگوی رفتاری مدیران دانست و افزود: رسول خدا (ص) فرمودند: بهترین شما خوش‌اخلاق‌ترین شماست که با مردم انس گیرد و مردم نیز با او مأنوس شوند.

وی با اشاره به آیه ۱۵۹ سوره آل‌عمران، بر اهمیت نرم‌خویی در مدیریت تأکید کرد و افزود: اگر درشت‌خو و سخت‌دل باشید، مردم از شما دور خواهند شد، پس با صبر، بردباری و انصاف رفتار کنید و همواره نظم، برنامه‌ریزی، خلاقیت و صداقت را در کار خود حفظ کنید.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان همچنین از تلاش‌های اخیر برای بهبود شرایط دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: در سه ماه گذشته، با همراهی ریاست دانشگاه و سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان، گام‌های مؤثری جهت رفع چالش‌های دانشگاه برداشته‌ایم و با تکیه بر حسن خلق، برنامه‌ریزی و احترام متقابل، طی سه ماه اخیر به دستاوردهای مهم دست یافته‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار