مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان و خانواده؛
هدف ما تقویت همدلی میان مسئولان، معلمان و دانشآموزان برای توسعه است
تهران (پانا) - چالشهای مدارس روستایی و عشایری کوهدشت توسط مشاور وزیر آموزش و پرورش در امورزنان و خانواده رصد و بررسی شد.
![هدف ما تقویت همدلی میان مسئولان، معلمان و دانشآموزان برای توسعه است](https://cdn.pana.ir/thumbnail/xnPPnQG619v0/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHaXQrGQHMCZEsAIKXaKdntA,,/1388678ffK3ojkriEbQhTH2m.jpg)
میترا تیموری مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان و خانواده، به منظور بازدید و شناخت چالشهای مدارس روستایی و عشایری، به شهرستان کوهدشت سفر کرد.
هدف اصلی این سفر، شناسایی مشکلات موجود در مدارس مناطق دورافتاده و عشایری بود تا از نزدیک وضعیت آموزشی این مناطق بررسی و راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات ارائه شود.
میترا تیموری در این بازدید از مدارس محروم و مناطق عشایری بازدید و با معلمان و دانشآموزان این مناطق گفتگو کرد تا از دغدغههای آنها آگاه شود. در جریان این بازدید، تیموری به همراه هیئت همراه شامل امینی پویا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت، میرزایی مشاور مدیرکل در امور بانوان ادارهکل آموزش و پرورش استان و سایر همکاران ستادی، ضمن دیدار با امام جمعه شهرستان، حجتالاسلام والمسلمین علی سپهوند، مشکلات مدارس این مناطق را بررسی کرد.
وی در این بازدید گفت: هدف ما از شناسایی مشکلات مدارس در مناطق دورافتاده، تقویت همدلی میان مسئولان، معلمان و دانشآموزان برای توسعه است. باید معلمان و دانشآموزان در این مناطق احساس کنند که مسئولان به مشکلات آنها توجه دارند و برای رفع آنها اقدام میکنند.
ارسال دیدگاه