معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفتوگو با پانا تاکید کرد:
تقویت بنیه علمی دانشآموزان و مهارتآموزی در مدارس شبانهروزی و مناطق محروم در کانون توجه آموزش و پرورش
تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تعلیم و تربیت مقطعی نیست، بلکه یکپارچه، تدریجی، تعاملی و تعالیجویانه است، گفت بحث عدالت آموزشی و مهارتآموزی در مدارس، درحال اجرا است.
سیدمصطفی آذرکیش در گفتوگو با پانا اظهار کرد: «مهمترین اقدامی که این روزها در معاونت آموزش متوسطه داریم، تقویت بنیه علمی دانشآموزان در مدارس دولتی بهویژه در مناطق محروم و کمبرخوردار است که بهصورت ویژه با توجه به تاکید ریاست محترم جمهور و برنامهای که وزیر محترم آموزش و پرورش به مجلس ارائه کردند، در قالب برنامههای معاونت آموزش متوسطه، پیش میبریم.»
آذرکیش ادامه داد: «همزمان با موارد ذکر شده، بحث عدالت آموزشی و مهارتآموزی را هم در قالب فعالیتهایی که تعریف شده است، در حال اجرا است.»
وی افزود: «ما فعالیتهای خود را به صورت کوتاهمدت، میانمدت و بلندمدت انتخاب کردهایم. در کوتاهمدت با توجه به شرایطی که داشتیم، مدارس شبانهروزی و مدارس در مناطق محروم، مدرسه هدف هستند و این کار را شروع کردهایم و در حال استمرار است.»
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش همچنین گفت: «تعلیم و تربیت مقطعی نیست، بلکه یکپارچه، تدریجی، تعاملی و تعالیجویانه است و این یعنی اینکه ما کار خود را شروع کردهایم و با اولویتهایی که تعریف شد، در کوتاهمدت میانمدت و بلندمدت استمرار خواهد داشت.»
ارسال دیدگاه