ماموریت معاون وزیر آموزش و پرورش به مدارس غیردولتی
تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی به مدارس ماموریت داد با توجه به تغییرات آزمون سراسری و تاثیر سوابق تحصیلی در پذیرش دانشگاهها در راستای ارتقای کیفیت آموزش و افزایش سطح علمی و تراز میانگین نمرات دانشآموزان برنامهریزی و تلاش مضاعفی داشته باشند.
شصتودومین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکتهای مردمی با حضور معاون وزیر آموزشوپرورش در سالن شهیدحججی این سازمان برگزار شد.
احمد محمودزاده با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و تجلیل از مقام شامخ شهیدان، گفت: اتفاقات و وقایع اخیر در منطقه و ددمنشیهای رژیم جعلی صهیونیستی گواه روشنی بر جنایات و اقدامات وحشیانه و تروریستی صهیونیستها و حمایتهای استکبار ی از جنایتکاران است.
معاون وزیر آموزش و پرورش به رونمایی از پویش ملی بر مدار مقاومت اشاره کرد و افزود: مدارس و مراکز غیردولتی و هیات امنایی باید با مشارکت و همراهی در جریان این پویش ملی با محوریت مقاومت، فلسطین، لبنان و سوریه نقشآفرین و کنشگر باشند.
محمودزاده مطلوبسازی فعالیتهای آموزشی و تربیتی مدارس غیردولتی و هیات امنایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به آموزش با محور کتابهای درسی و نقش معلم جهت پیشرفت تحصیلی دانشآموزان و رشد کمی و کیفی برنامههای مدارس باید کاربردی و اجرایی شود.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکتهای مردمی وزارت آموزشوپرورش به توسعه رشتههای فنیوحرفهای و افزایش مهارتآموزی در مدارس کشور اشاره کرد و گفت: توانمندسازی دانشآموزان و هدایت تحصیلی مطلوب، فرصتی مناسب است تا رویکرد دانشآموزان به آینده شغلی و تحصیلی توام با امیدواری باشد.
وی تحقق سند تحول بنیادین آموزشوپرورش و نقش آن در پیشرفت فعالیتهای آموزشی و تربیتی مدارس را مهم دانست و افزود: دانشآموزان و معلمان نقش محوری در فرآیند یاددهی و یادگیری را برعهده دارند، بنابراین مدارس با توجه به تغییرات آزمون سراسری و تاثیر سوابق تحصیلی در پذیرش دانشگاهها باید در راستای ارتقای کیفیت آموزش و افزایش سطح علمی و تراز میانگین نمرات دانشآموزان برنامهریزی و تلاش مضاعفی داشته باشند.
ارسال دیدگاه