مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران تاکید کرد:

ضرورت نقش‌آفرینی خانواده‌ها در دستگاه تعلیم و تربیت

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران گفت مدرسه کانون پرورش و تربیت و مرکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در امور آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۵۱۱۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت نقش‌آفرینی خانواده‌ها در دستگاه تعلیم و تربیت

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، زهرا مظفر ‌در مراسم تجلیل از برگزیدگان انجمن‌های برتر اولیا و مربیان نواحی یک و دو رشت در سالن اجتماعات شهید محنا، اظهار کرد: خانواده و مدرسه به‌عنوان دو نهاد اجتماعی نقش بنیادین در تحول جامعه برعهده دارند و این همراهی دو نهاد سبب استحکام نظام آموزشی و تربیتی می‌شود.

وی افزود: انجمن‌های اولیا و مربیان به‌عنوان یک نهاد واسطه خلأهای آموزشی، تربیتی و فرهنگی نوپدید را از جمله فضای مجازی و تعیین سبک زندگی برطرف می‌کند. 

مشاور وزیر در امور شاهد و ایثارگران با تأکید بر شناسایی و شناخت استعدادهای فرزندان، تصریح کرد: این هدف فقط با برخورداری از فضای متعادل از طریق مشارکت پیوند اولیا و مربیان امکان‌پذیر است.

مظفر در ادامه با برشمردن برخی اصول حاکم در ارتباط بین انجمن‌های اولیا و مربیان و مدرسه، گفت: انسجام اولیا و مربیان، استمرار ارتباط، اعتماد متقابل و دیدارهای چهره به چهره اولیا و مربیان برخی از این اصول بنیادین هستند. 

در پایان این مراسم، از خانواده شهید‌علی شریفی محنا و مدیران و انجمن‌های برگزیده اولیا و مربیان نواحی یک و دو رشت تقدیر شد. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار