مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

اجرای فاز اول طرح «خانواده سالم، جامعه سالم» در ۱۰ استان کشور

تهران (پانا) - آیین گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان با شعار «با خانواده، برای ایران برای مدرسه» صبح امروز با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور، وزیر آموزش و پرورش، معاونان و مدیران وزیر و اعضای انجمن اولیا و مربیان استان تهران در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. 

کد مطلب: ۱۵۰۹۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای فاز اول طرح «خانواده سالم، جامعه سالم» در ۱۰ استان کشور

عاطفه سادات مدبرنژاد در این آیین اظهار کرد: انجمن اولیا و مربیان بستری برای تقویت ارتباط خانه و مدرسه به عنوان دو شریک راهبردی در تربیت فرزندان محسوب می‌شود و ما همه نیازمندیم این ارتباط را تقویت کنیم تا انشالله ثمرات آن به دانش‌‌آموزان برسد و شاهد ارتقای مسیر تربیت دانش‌‌آموزان باشیم. 

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: امروز رونمایی از دو طرح ملی در حوزه خانواده را داشتیم و از انجمن‌های سطح یک تقدیر خواهد شد. یک طرح به صورت مشترک با ستاد اقامه نماز کشور با عنوان مهارت‌های دعوت فرزندان به نماز که هم‌اکنون در سراسر کشور در حال اجراست. طرح بعدی به صورت مشترک با سازمان امور اجتماعی و ستاد ملی مبارزه با مواد مخدر با عنوان خانواده سالم جامعه سالم است. فاز اول این طرح در ۱۰ استان به منظور توانمندسازی والدین در حال اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار